Project #3nieuwedingenperweek

Vorige week introduceerde ik het project #3nieuwedingenperweek van De Inspiratiekamer, een project waarbij je heel simpel meer uit het leven kunt halen. Vorige week deed ik ook voor het eerst zelf mee en de doelen die ik heb gesteld evalueer ik deze week. Ook vertel ik mijn nieuwe doelen van deze week. Ik heb gemerkt dat het heel veel voldoening geeft om nieuwe
dingen uit te proberen en jezelf over drempels te laten gaan. Ik ben dus echt super enthousiast! Benieuwd naar mijn #3nieuwedingenperweek, lees dan gauw verder.

Try
bron

#3nieuwedingenperweek van vorige week
– Buiten de deur ontbijten
Vorige week donderdag was het zo ver, tijd om lekker te gaan ontbijten buiten de deur, in mijn eentje. Ik nam On Top van Anna Nooshin mee en heb heerlijk een uurtje gezeten. Ik koos voor La Place omdat je daar items kunt kiezen van een ontbijt buffet, zo kon ik het toch nog een beetje gezond houden (al is dat niet helemaal gelukt haha). Ik koos voor yoghurt met muesli en rozijntjes, rooibos thee, jus d’orange, een klein bruin broodje, roomkaas, een klein croissantje en aardbeienjam. Het was heerlijk en ik heb écht genoten!

– Proefles Zumba volgen bij een goede sportschool in de buurt
Dat stond vorige week woensdag op de planning. Ik koos voor El Futuro, een hele goede sportschool in Tilburg. Het was echt heel erg leuk en ook wel weer even wennen. Ik heb de hele les met een lach op mijn gezicht zo goed mogelijk mee proberen te doen. Ook voor herhaling vatbaar!

– Beginnen bij mijn nieuwe werk
Vorige week heb ik drie dagen gewerkt op mijn nieuwe werk. Het was heel leuk maar wel wennen hoor! Ik heb ruim 1,5 jaar bij McDonald’s gewerkt en kon daar inmiddels eigenlijk alles wel. Ik was op mijn plekje en wist precies wat ik moest doen in elke mogelijke situatie, ook mis ik mijn lieve collega’s! Nu is natuurlijk weer alles nieuw en dat is best wel wennen. Ik heb het gevoel dat ik meer een bezwaar ben dan een hulp en dat is lastig. Gelukkig is het wel heel leuk en krijg ik genoeg tijd en ruimte om te leren dus dat komt helemaal goed!

#3nieuwedingenperweek van deze week
– Me inschrijven bij de sportschool (El Futuro) waar ik vorige week de geweldige proefles Zumba volgde (inmiddels al voltooid en nog alweer een nieuw lesje gevolgd!)
– Sushi eten met Julia, een vriendinnetje van mijn minor die ik al meer dan een jaar niet gezien heb, dit staat morgen op de planning en ik heb er heeeel veel zin in.


– Gelnagellak uitproberen, ook deze heb ik al aangeschaft. Ik heb gekozen voor de lijn van Essence omdat ik daar goede dingen over gelezen heb. Ik ga de lak nu uitgebreid testen en over een tijdje natuurlijk reviewen voor jullie.

Zo zie je maar weer dat doelen niet altijd heel spannend hoeven te zijn, als jij er zelf maar enthousiast van wordt! Wat ga jij deze week voor nieuws doen?

Liefs, Simone

2 thoughts on “Project #3nieuwedingenperweek

  1. Wat stoer dat je in je eentje hebt ontbeten buiten de deur! Zoiets simpels eigenlijk, maar stiekem ook wel weer lastig. Tof dat je het gewoon gedaan hebt!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

