Diary XXL september

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een diary met jullie heb gedeeld; om precies te zijn: in de eerste week van september. Inmiddels is het alweer oktober en is de herfst helemaal van start gegaan. Ik heb drukke weken gehad, terwijl ik dacht dat er juist meer rust en regelmaat in mijn programma zou komen. Mijn dagen zitten voller dan vol met school, werken en sporten en daarnaast heb ik natuurlijk ook nog een sociaal leven en een huis(houdentje) dat bijgehouden moet worden, mijn agenda is dus mijn grootste vriend. Gelukkig heb ik genoeg foto’s gemaakt om met jullie te delen!


Begin deze maand werd ik aangenomen bij Hunkemöller. Ik werk nu er nu voor de tweede week en maak best veel uurtjes om er even goed in te komen. Dat betekende ook dat ik afscheid moest nemen bij McDonald’s na meer dan 1,5 jaar. Ik vond het erger dan verwacht en mis het meer dan ik ooit had kunnen denken van een bijbaantje bij de mac.


Ik bezocht het H&M beautyevent! Het was leuk, maar de organisatie was slecht, erg jammer!


Dit is wat ik kocht bij het H&M beautyevent, een make-up sponsje, bodymist, blush en een glas voor mijn kwasten.


De bodymist! Love it.


Nieuwe agenda! Superrrrr blij mee!


Douchefavorietjes van deze maand. Inmiddels heb ik er nog een favoriete shampoo en conditioner bij, die deel ik heel snel met jullie.


Deze maand krulde ik weer wat vaker mijn haren, vooral toen ze nog lang waren vond ik dit erg leuk staan. Op deze foto lijken mijn haren ook weer donkerder, wat ik heel mooi vind. Ik ga ze binnenkort weer een spoelinkje geven.


MelanO’s! Ik wil eigenlijk nieuwe, die om mijn middelvinger passen. Ringen zitten daar bij mij mooier, om mijn ringvinger gaan ze steeds schuin zitten.


Van dit plaatje werd ik heel blij. Heerlijke warme chocolademelk en genieten van de herfst. Helaas heb ik nog geen warme choco aangeraakt in verband met mijn dieetje wat nog steeds goed gaat.


Mooie items van Loavies❤


Eternity moment. Heerlijk geurtje van Calvin Klein.


Geen diary zonder foto van mij en Wendy! Hier hielden we een girlsnight en gingen we gezellig naar de stad. Het was weer een leuk avondje!


Shoppen op mijn laatste vrije zondag voor ik bij Hunkemöller begon!


Nieuwtjes! Heel blij mee!


Musthaves voor deze herfst. De sjaal heb ik inmiddels gekocht (stiekem gekregen van mijn lieve mama <3) en voor de laarsjes ben ik zelf aan het sparen.


Nagellakje van H&M beauty department in de kleur Bordeaux.


Long hair, don’t care.


Ik probeer veel meer nieuwe dingen te ondernemen en doe dat met behulp van het project #3nieuwedingenperweek, jullie lezen hier elke week een update over!

De beste vriendin die ik me maar kan wensen!

Ontbijten bij La Place. In mijn eentje. Was heeeerlijk en echt heel lekker wakker worden.

Voor het eerst een negatieve review geschreven en wel over dit product. Nivea make-up remover voor onder de douche, geen aanrader dus.


Nog een keer mijn nieuwe parfum, omdat ik er zo gek op ben. De geur is echt heel lekker en blijft ook goed hangen.


De zon liet zich nog een aantal keer zien. Heerlijk!


Deze throwback plaatse ik op Instagram omdat ik Aruba ontzettend mis! De heerlijke ‘niks moet’ mentaliteit en gewoon alleen maar heel erg genieten.


Short hair, don’t care. Nouja, stiekem wel hoor. Ik moest best even slikken en nu nog steeds af en toe. Lange haren hebben is toch wel heel leuk! Achja, het groeit vanzelf weer aan.


Topper, dit palette van New York Colors. En maar €4,99 bij Kruidvat. Hij bestaat ook voor bruine en blauwe ogen!


Quality time met mijn liefste mama. Eerst lekker een beetje shoppen, lunchen en daarna naar een verjaardag. ‘s Avonds werd ik met de auto naar Tilburg gebracht door mijn liefste papa. Zo lief en ik ben gek op ze!


Tijdens het rijden konden we van deze geweldige zonsondergang genieten, heel erg mooi.


Essence gellak zonder lamp gekocht en geprobeerd. Ik ben het nu uitgebreid aan het testen om te reviewen voor mijn blog. Mijn eerste indruk en mijn indruk na 3 dagen is super.

Nu ik dit typ ben ik net terug van een dag werken en een avondje sushi eten met Julia! Julia is een vriendinnetje dat ik tijdens mijn minor heb leren kennen. We hebben elkaar heel lang niet gezien maar wonen nu 10 minuten van elkaar. We besloten om samen sushi te gaan eten en het was echt heerlijk. We hebben alweer een nieuwe sushi-date gepland staan, dat zegt genoeg, toch?🙂

Liefs, Simone

7 thoughts on “Diary XXL september

  1. Heerlijk zo’n volle diary! Snap wel dat je even moest slikken mbt je haar, is altijd zo wennen he. Ik vind het je wel echt goed staan, lekker fris en vlot. En ja, het groeit idd weer aan😉

    Liked by 1 person

  2. Heerlijke diary! En ben zelf erg benieuwd naar de beauty afdeling van H&M. Van wat ik er op sociale media van zag, ziet het er allemaal hééél mooi uit ^^

    Like

  3. @ielss lief dat je het vraagt! Gestaag, maar goed. Ik spreek er heel veel docenten en experts over en krijg nu meer begeleiding. Daarnaast werk ik steeds op school wat me heel erg motiveert. Heel hard werken en duimen dat het goed komt!🙂

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

