Inspiratie – haarstijlen voor de herfst

 photo collage hairstyles_zps7cng3bpk.jpg

Een nieuw seizoen betekend voor mij een nieuwe start. Zoals jullie misschien wel hebben gelezen ben ik vorige week naar de kapper geweest. Mijn haar is een stuk korter geworden, maar is wel weer gezond en niet meer zo droog, dof en zwaar. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik er weer van alles mee kan en ook wil doen. Via Pinterest heb ik inspiratie verzamelt voor leuke haarstijlen. Inmiddels heb ik er een aantal geprobeerd en ook al gedragen. Heel handig is dat bij veel foto’s van de ingewikkeldere kapsels ook wordt aangegeven hoe je het nu precies doet.

The Hottest Female Hair Trends for 2015 Year http://pinmakeuptips.com/the-hottest-female-hair-trends-for-2015-year/:

Love this hair style... click for the 5 Latest Updo Hairstyles #UpDoHairStyles:

20 Life-Changing Ways to Use Bobby Pins - Bobby pins are one of the few beauty tools with endless uses. Here's how to use them to give your look a "wow" factor that will leave everyone asking what your secret is.:

12 Easy DIY Hairstyle Tutorials For Every Occasion:

If you love curly hair, but hate the damage curling wands, flat irons, and heat styling products do to your hair, this tutorial is just what you need. Not only will it teach you how to get heatless curls, but it will also teach you the trick to make them last all day long!:

Natural makeup techniques to make your summer freckles look amazing!:

Alex tried this Game of Thrones Braids tutorial: | This Is What Happens When Real Women Try Pinterest Hair Tutorials:

O sostenla con dos pasadores. | 27 consejos y trucos para lograr hacer una cola de caballo perfecta:

β˜†:

2015 hair trends:

Veel vlechtjes, iets waar ik de laatste tijd echt helemaal gek op ben!


Je ziet het niet goed, maar hier zie je één van de haarstijlen, een ingevlochten vlecht aan de zijkant van mijn hoofd. Ik vind het heel leuk staan en heb het nu al meerdere malen zo gedragen.

Wat vind je dan deze haarstijlen?
Liefs, Simone

Bron foto’s
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10

7 thoughts on “Inspiratie – haarstijlen voor de herfst

  1. Super leuk allemaal β™‘ ik doe helaas veel te weinig met mijn haar. Heel jammer! Wordt dus tijd om daar verandering in te brengenπŸ™‚

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

