Mijn nieuwe favoriete oorbellen

 photo lauxury2_zpsz3o9j4is.jpg

Op verschillende plaatsen was ik deze oorbellen al tegengekomen voor absurd hoge prijzen. Vrijdag had ik een lekker vrij avondje en toen kwam ik de oorbellen die ik zo graag wil tegen op Instagram, voor een heel mooi prijsje. Laura verkoopt leuke sieraden en fashion accessoires via haar Facebook pagina Lauxury. Ik stuurde Laura vrijdagavond een berichtje en plaatste zo mijn bestelling. Toen ik gister thuiskwam van mijn werk lagen de oorbellen al (leuk en netjes verpakt!) op de mat.

 photo lauxury_zpsppuxue0u.jpg
Het zijn oorbellen in een chandelier model, gemaakt van heel veel kraaltjes. De mijne bevat kraaltjes in allerlei grijze kleurtjes. Door de diversiteit aan kleuren schitteren de oorbellen heel mooi, vooral in (zon)licht. De oorbellen zijn niet zo zwaar als ze eruit zien, gelukkig! Ze dragen prima. Ik ben er echt super blij mee!

 photo Untitled 6_zpsgkc14cjx.jpg
Happy customer!

De oorbellen zijn op dit moment te koop op http://www.facebook.com/lauxurynl voor een speciale prijs. Vandaag kosten de oorbellen nog €8,95, daarna gaan ze terug naar €11,95, de originele prijs.

Wat vind jij van mijn nieuwe oorbellen?
Liefs, Simone

15 thoughts on “Mijn nieuwe favoriete oorbellen

  1. @chucky1012 Oh wat gaaf dat je zelf sieraden hebt gemaakt! Lijkt me heel leuk maar wel moeilijk om te doen. Dankjewel!πŸ™‚ Geniet van je zondag!

    Like

  2. Wat mooi! Ik heb ze al eerder geziene en vond ze wat grof ogen, maar als je ze in hebt zie ik pas hoe ze eigenlijk zijn, een stuk fijner/kleiner! Staat je mooi zegπŸ™‚

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

