H&M bestelling – Glamourday

Afgelopen zaterdag was het weer zo ver: één van mijn favoriete dagen van het najaar. 2 maal per jaar organiseert Glamour een Glamourday waarbij je in heel veel winkels 20% korting krijgt. De najaarseditie van Glamourday is mijn favoriet want dan heb ik altijd heel veel zin om te shoppen. Dit keer had ik helaas geen tijd om de stad in te gaan omdat ik moest werken bij Hunkemöller (ook leuk natuurlijk, want ook daar kon ik shoppen met korting!). Ik zou ik niet zijn als ik niet toch gebruik zou maken van Glamourday. Ik gebruikte de online kortingscode en plaatste een flinke bestelling bij H&M. Benieuwd naar welke aankoopjes ik heb gedaan en wat ik ervoor heb betaald? Lees dan snel verder.

 photo Untitled 4_zps6prrjydr.jpg

Sporttop / Simpele top om in te sporten / normale prijs €19,99 / Glamourday prijs €15,99
Balconette bh’s / normale prijs €17,99 en €14,99 / Glamourday prijs €14,39 en €11,99
Peplumblazer / normale prijs €19,99 / Sale prijs €9,99
Blazer met leren details / normale prijs €39,99 / Glamourday prijs €27,99
Pyjamabroek / normale prijs €9,99 / Glamourday prijs €7,99
Slofjes / normale prijs €9,99 / Glamourday prijs €7,99
Lichtroze blazer / normale prijs €29,99 / Sale prijs €20,00
Rokje / normale prijs €14,99 / Sale prijs €5,00

Zoals je ziet heb ik een heleboel mooie spulletjes besteld. Ik ga er vanuit dat niet alles even mooi zit, dat is namelijk heel vaak zo met H&M bestellingen. Waarschijnlijk ga ik dus nog wat dingetjes terug sturen. Ik houd jullie op de hoogte met mijn mening over deze bestelling!

Heb jij gebruik gemaakt van Glamourday? Zo ja, wat heb je gekocht?
Liefs, Simone

26 thoughts on “H&M bestelling – Glamourday

  1. Wat tof dat je zo veel korting had! jammer dat ik daar niets van wist want er zijn een aantal dingen bij de h en m die ik al een hele tijd wil maar ik vind het totaalprijsje vrij duur😦

    Liked by 1 person

  2. @Ellemieke Ah wat jammer inderdaad! Je moet Glamourday zeker in de gaten houden want het is echt ideaal om op die dag dingetjes te kopen die je al lang wil hebben maar net te duur vind!

    Like

  3. @Romy van den Bergh Ik was aan het werk in de stad en het was inderdaad echt té druk! Fijn dat online shoppen bestaat op zulke dagen haha🙂 Dankjewel!

    Like

  4. @dutchfashioncafe Oeh, dat is ook een goede! Volgende keer ga ik ook van te voren iets beter uitzoeken waar ik wat kan bestellen, want het scheelt echt een hoop!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

