Wishlist – oktober

 photo Oktober_zpsprmpyba0.jpg
Zoals elke maand heb ik weer veel te wensen! In september heb ik veel gewerkt en daar heb ik nu natuurlijk profijt van. Naast sparen en uitgaven die ik moet maken kan ik ook wat leuke aankoopjes doen. Vandaag laat ik aan jullie zien wat er op mijn verlanglijstje staat.

– Een nieuwe winterjas. Deze is van Zara, is er in het groen en zwart en kost €89,95. Ik heb hem al een aantal keer gepast en vind hem echt heel erg mooi. De binnenkant heeft een lekkere teddy voering en de gouden accenten vind ik ook erg mooi.

– Leren rokje. Ook deze is van Zara en kost €29,95. Ik zie de leren rokjes steeds meer voorbij komen in de winkels en op straat en ik vind het super mooi staan met een dikke panty en mooie laarsjes of sneakers. Of ik voor een uitlopend model of juist een aansluitend model wil gaan, dat moet ik nog even zien.

– Een nieuwe jeans in het donkergrijs. Ik heb een hele mooie donkergrijze jeans maar door het afvallen is hij te groot geworden. Op zoek naar een nieuwe dus! Deze is van H&M en kost €29,99.

– Kwastenset voor het gezicht van TodaysBeauty. Manon Tilstra heeft een eigen kwastenlijn gelanceerd. De verkoopt een set met kwasten voor oogmake-up en een set met kwasten voor het gezicht. Die voor het gezicht spreken me erg aan en zou ik dan ook graag willen. De set kost €29,95 en bevat kwasten voor het aanbrengen van poeder of blush, foundation en een contouringkwast.

– Smartbars. Ik eet graag smartbars van Body&Fit shop als tussendoortje op dagen dat ik sport. Ze geven me veel energie, een vullend gevoel en daarnaast zit er veel eiwit is, wat goed is voor mijn spieren. Ik ben bijna door mijn voorraadje heen, dus tijd om nieuwe te bestellen. Dit keer ga ik denk ik voor Caramel, Coconut en Strawberry White. Ze kosten €9,95 per doos van 12 stuks.

– Overknee boots. Ook weer zoiets wat ik steeds vaker zie terugkomen en wat ik heel erg leuk vind. Ik draag niet zoveel jurkjes en rokken omdat ik nooit weet wat voor schoenen ik eronder moet dragen. Met overknee boots is dit probleem (denk ik) verleden tijd. Deze zijn van Lost&Found collection en kosten €49,95. Ze zijn gemaakt van zwart stretch suede, waardoor ze bij iedereen mooi aan zullen sluiten.

– Een mooi en chique klein tasje met gouden details. Handig om even mee te nemen naar de stad en natuurlijk ook heel handig voor etentjes en avondjes uit. Ik heb eigenlijk voldoende tasjes, maar deze van Loavies, €34,95, spreekt mij toch wel enorm aan!

– Ook de bangle is van Loavies en is een item dat ik heel graag zou toevoegen aan mijn collectie. Ik houd van rosé goud en vind deze armband prachtig. Ik heb wel erg smalle handen en dunne polsen dus ik hoop dat hij niet van mijn pols gaat vallen. Deze bangle kost €14,95.

– Als laatste MAC faux, de lipstick van MAC die steeds weer op mijn lijstje voorkomt. Het komt er maar niet van om langs de MAC store of langs een counter te gaan en ik wil hem wel eerst op mijn lippen zien voordat ik hem koop. Deze maand ga ik hem hopelijk proberen en aan mijn collectie toevoegen. MAC lipsticks kosten €19,50.

Dat is mijn wishlist van oktober! Het is een beetje veel en daarom denk ik ook dat ik niet alles ga kopen. Ik vind het namelijk ook heerlijk om gewoon een dagje de stad in te duiken en niet met mijn wishlist bezig te zijn maar gewoon te kijken wat ik op dat moment leuk vind. Jammer als ik dan al mijn geld al uitgegeven heb natuurlijk🙂

Liefs, Simone

21 thoughts on “Wishlist – oktober

  1. Vooral de Overknee boots trends vind ik helemaal te gek, die wil ik echt snel aanschaffen! Het zwarte tasje vind ik ook onwijs mooi en classy en komt volgens mij overal bij van pas. Ben benieuwd welke items je uiteindelijk gaat kopen❤

    Liked by 1 person

  2. Zo’n leren rokje vind ik ook gaaf! Toch zou ik niet zo goed weten hoe ik dat moet dragen, en wanneer ik dat moet combineren. Ben geen held met fashion hihi. Leuke items staan op je wishlist, ben benieuwd wat je daadwerkelijk aan gaat schaffen. Maar dat laat je vast en zeker hier zien🙂

    Liked by 1 person

  3. @Svenja Ik vind ze ook zooo gaaf! Ben alleen heel benieuwd hoe ze me gaan staan dus durf ze niet zo goed te bestellen. Ik ga het vast laten zien op mijn blog🙂

    Like

  4. @Simplynspecial Ik heb hetzelfde hoor! Ik hoorde gister van een collega dat ze wel leuke leren en suede rokjes bij Primark hebben, voor zo’n prijsje is het altijd te proberen🙂 Ja uiteraard, hihi!🙂

    Like

  5. Ah! Leuke wishlist! Ik heb vanmiddag net weer mijn slag geslagen voor de komende periode. Ennuh, ik heb het oogsetje van Manon besteld. Als het goed is, is die nu onderweg naar mij. haha! Ik ben heel erg benieuwd naar de kwasten! Leuke blog heb je trouwens!

    Liked by 1 person

  6. @Desiree Wanders Dankjewel!! Heel leuk om te horen🙂 Ik ben heel benieuwd wat je van het setje van Manon vind, ik heb ze voorbij zien komen op meerdere Instagram accounts en de kwaliteit zag er heel goed uit!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

