Nieuwe sneakers – Red Rag

 photo DSCN2365_zps3lyen3aj.jpg

Ik liet jullie een tijdje geleden vol trots mijn nieuwe sneakers van Michael Kors zien. Helaas bleek de kwaliteit niet zoals ik die had verwacht van zulke dure schoenen. Na één week was de ene schoen helemaal lelijk geworden, terwijl de andere nog helemaal netjes en mooi was. Ik ging terug naar de winkel en kreeg een nieuw paar. Ik was meteen weer ontzettend blij en heb ze twee weken met veel plezier gedragen. Hierna begonnen ze weer lelijk te worden en afgelopen week ontdekte ik al gaten in de voering aan de binnenkant. Daar werd ik helemaal niet blij van en dus ging ik weer terug naar O’moda. Gelukkig hebben zij het probleem wéér opgelost en mocht ik nieuwe schoenen uitzoeken. Dat zijn sneakers van Red Rag geworden.

 photo DSCN2372_zpsomz3azrr.jpg photo DSCN2363_zpshqwlwrti.jpg
Het zijn sneakers van zwart suède en zwart lakleer. Daarnaast hebben ze ritsjes langs de veters welke ook open kunnen, dit zorgt ervoor dat ze schoenen heel stevig zitten en je ze toch makkelijk aan en uit kan doen. De schoenen voelen heel stevig aan en zijn zelfs een tikkeltje zwaar wanneer je ze optilt. Het leer ziet er heel goed uit en alles is heel mooi afgewerkt.

 photo DSCN2366_zps3soezop5.jpg

 photo DSCN2364_zpslzjoogau.jpg

Red Rag is een schoenenmerk dat te koop is bij O’moda. De service van O’moda is geweldig, het assortiment ook en de winkels zijn heel erg mooi. De schoenen zijn prijzig, €159,99. Hopelijk gaat dit paar heel lang mee en kan ik er lang van genieten!

Liefs, Simone

13 thoughts on “Nieuwe sneakers – Red Rag

  1. Wat erg van zo een duur merk dat de sneakers veel te snel kapot waren gegaan.
    Fijn dat het probleem door de schoenenwinkel snel was opgelost en dat jij uiteindelijk een nieuw paar mocht uitzoeken.
    Zeer goede service.
    Je hebt een prachtig paar nieuwe sneakers en wat handig dat ze een rits en veters hebben.

    Mooie dag Xoxo

    Like

  2. Deze vind ik zelfs mooier dan die van MK. (Die ik ook al leuk vond) Wat netjes opgelost door Omoda, hopelijk heb je hier nog lang plezier van!

    Liked by 1 person

  3. Netjes, die service! Dit zijn niet echt mijn soort schoenen, maar ze hebben wel wat! Al vind ik ze erg prijzig, dan zou ik liever Dr. Martens aanschaffen ^^

    Liked by 1 person

  4. @artisticstateofmind Ze zijn inderdaad heel duur, maar ik zou dit bedrag dan weer niet uitgeven aan Dr. Martens, haha gelukkig verschillen smaken en was de service inderdaad top!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

