Hunkemoller – Noir eau de toilette

 photo DSCN2350_zpsvybkhdua.jpg

Noir is een geweldige lijn binnen Hunkemöller. De lingerie van Noir is net allemaal wat verfijnder, wat luxer en wat exclusiever en daarom vind ik het ook zo leuk dat er ook een beautyproduct is binnen deze lijn. Dit is de Noir eau de toilette, verkrijgbaar in een tasverstuiver van 8ML en een flacon van 50ML. Vandaag vertel ik jullie meer over deze geur!

 photo Untitled 1_zpsk5wqc5pt.jpg

 photo DSCN2347_zpsjjqaynne.jpg
Allereerst het flacon, heel erg mooi en luxe. Ik heb de tasverstuiver, deze is van glas met een ”kanten” opdruk, heeft een gouden spraykop en een gouden dop. De verstuiver komt daarnaast in een mooi zwart zakje. Ook het 50ML flacon is heel mooi, van glas met hetzelfde kant printje en een mooie glazen dop. De geur zit in een doosje en is gesealed.

 photo DSCN2346_zpsruyj87qx.jpg

Tijd om de geur te omschrijven. Dit is iets wat ik altijd een beetje lastig vind maar wat ik toch ga doen! Hunkemöller geeft niet de complete geurnoten prijs, maar wat ze wel prijs geven is dat er bloemen en musk in verwerkt zitten. Het is een heerlijke geur, écht heerlijk. Deze geur is niet te zoet, niet fris maar wél vrouwelijk, sensueel en met een zachte ondertoon. Ik heb hier lang over nagedacht, maar voor mij is dit de ideale omschrijving van deze geur. De geur doet me stiekem een beetje denken aan Lady Million van Paco Rabanne. Ik weet dat heel veel meisjes en vrouwen deze geur kennen en heel erg waarderen, daarom denk ik dat dit hetzelfde gaat zijn met de Noir geur van Hunkemöller.

 photo DSCN2348_zpsm2dpgdjn.jpg

De geur is niet te overheersend maar wel aanwezig op een prettige manier. Hunkemöller Noir is een geweldige geur om zowel overdag als ‘s avonds te dragen. De geur blijft niet de hele dag hangen, zo halverwege de dag is het wel nodig even wat eau de toilette bij te sprayen, gelukkig kan dit heel gemakkelijk met de tasverstuiver. Wel vind ik dit een klein minpuntje en ook meteen het enige minpuntje dat ik aan deze geur kan geven. De prijs is namelijk ook top: het 50ML flacon kost €19,99 en de tasverstuiver maar €7,99. Voor deze mooie prijsjes moet je het écht eens proberen. Deze eau de toilette is in de Hunkemöller winkels te vinden (en uitgebreid te testen!) op het kassablok.

Je moet deze geur echt eens ruiken, hij is geweldig!
Liefs, Simone

11 thoughts on “Hunkemoller – Noir eau de toilette

  1. Ik zal hem eens ruiken als ik er ben. Ik houd niet van te zware bloemengeuren en vind het lekker als een geur ook wat zoets heeft. Het flacon is wel echt heel mooi. Ben heel benieuwd!

    Like

  2. Ik vind zulke tasverstuivers altijd wel handig voor onderweg. Lady Million vind ik lekker, dus denk inderdaad dat ik deze ook wel kan waarderen!

    Like

  3. Leuk geschreven! Ik heb dit tasverstuivertje ook, maar ik vind de geur niet zo lekker. Wel erg leuk dat Hunkemöller wat meer beauty producten introduceert ^^

    Like

  4. Ik heb de tasverstuiver twee weken geleden net opgemaakt. Echt super jammer want ik vond het geurtje zo lekker! Ik heb er een jaar geleden ook een review over geschreven en ik kwam inderdaad ook uit op de vergelijking van het geurtje van Paco Rabanne.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

