Diary oktober #1

Hi lieve allemaal!

 photo PicMonkey Collage_zps20nwjzhy.jpg

Weer eens een diary van mij op maandag, zoals het eigenlijk ”hoort” in mijn ogen. De laatste tijd heb ik het zo ongelofelijk druk dat ik steeds te weinig foto’s maakte voor een wekelijkse diary, deze week is dat gelukkig anders en kan ik mijn belevingen met jullie delen. Ik ga jullie weer wekelijks proberen te voorzien van een diary en in hetzelfde artikel ook mijn #3nieuwedingenperweek delen! Benieuwd naar mijn foto’s? Lees dan snel verder.

Maandag
Normaal ben ik op maandag vrij maar afgelopen maandag moest ik ‘s middags werken. Ik stond lekker vroeg op, keek heel Holland bakt terug, hoepelde met mijn weighthoop, deed boodschappen en de was en ging daarna richting mijn werk. ‘s Avonds at ik gezellig met huisgenootjes en werkte ik ‘s avonds aan mijn blog. Ik voelde me beroerd worden en het werd steeds erger, dus ik ging vroeg slapen.


Dinsdag
Dinsdag voelde ik me echt heel erg slecht. Ik ging tegen beter weten in naar school maar ging zo snel mogelijk weer naar huis. Ik belde met mijn scriptiebegeleider voor feedback en was daar de hele middag door van slag. Ik zag het weer allemaal niet meer zo zitten. ‘s Avonds at ik heerlijk en voelde ik me daarna gelukkig een stuk beter. Ik kreeg ook goed nieuws van Omoda, mijn Michael Kors schoenen werden vergoed en ik kreeg nieuwe van Red Rag, heel mooi. s ‘Avonds hoepelde ik nog wat met mijn weighthoop. Ook stelde ik een nieuwe wishlist op voor oktober.

Woensdag

 photo IMG-20151008-WA0000_zpsvxj39vsk.jpg

 photo IMG-20151007-WA0001_zpsi5xnlo8j.jpg

 

Woensdag was ik weer wat fitter en ging ik dus weer heel eigenwijs naar school. Ik bleef tot ‘s middags en ging daarna naar huis. Eerst fietste ik nog even langs wat goedkope schoenenwinkels om te kijken voor sneakers met een zwarte zool. Ik kon helaas niets anders vinden dan deze zwarte glitterende discobollen. Ook ging ik even snel langs Zara, om de winterjas te passen die ik al een tijdje wil. Ik heb toch besloten om de donkergroene versie te kiezen, ik moet hem alleen nog bestellen. Samen met mijn lieve vriendinnetje en huisgenootje Wendy maakte ik pitabroodjes met gekruide kip, champignons, sla en tzatziki zoals we elke week doen haha. ‘s Avonds ging ik naar Zumba in de sportschool wat me echt goed deed. Ik reviewde ook Suave, welke echt heel goed bleken te zijn.

Donderdag

 photo Snapchat-413318343522305009_zpswj1efgsv.jpg

Donderdag deed ik van alles! Boodschappen, de was, ik maakte mijn kamer schoon, schreef blogjes, beantwoordde mailtjes, werkte wat aan school en ging ‘s avonds ook nog werken. Het personeel mocht panty’s kopen voor een mooie prijs, ik kocht een simpele die heel fijn zit en deze hierboven op de foto. Druk dagje. Toen ik thuis kwam was ik héél moe en dus heeft de dag niet heel lang meer geduurd. Ik pakte wel nog mijn nieuwe make-up tasje in, van Hunkemöller en besloot meteen dat ik de Noir spray van Hunkemöller zou reviewen later deze week.

Vrijdag

 photo Snapchat-6509949050817610428_zpssyknzoqm.jpg

Weer een dagje school. Mijn weken bestaan vooral uit school en werken de laatste tijd, druk maar het geeft wel voldoening. ‘s Middags stak ik bij mijn hogeschool de weg over want daar zit mijn sportschool. Ik trainde lekker anderhalf uur en fietste richting een kialapunt om mijn H&M pakket op te halen. Natuurlijk was het weer supertypisch en was er niets zoals het op het plaatje leek, behalve een pyjamabroek en 2 mooie BH’s. Alle 12 andere items gingen dus meteen weer terug. ‘s Avonds keek ik Flikken Maastricht en ik keek Expeditie Robinson terug. Natuurlijk wel in mijn nieuwe pyjama!

Zaterdag


Vroeg dag! Ik moest de hele dag werken en verwende mezelf ‘s avonds met een zelfgemaakte Nacho schotel. ‘s Avonds keek ik tv (Dance Dance Dance) en blogde ik ondertussen. Ook liet ik mijn nieuwe beauty’s van schoenen op mijn blog zien. Ben er zo blij mee!

Zondag

 photo Snapchat-175068648969378943_zpsnjy0rzcj.jpg
Weer vroeg dag. Ik pakte mijn spullen in en vertrok weer naar mijn werk. Na het werk ging ik meteen door naar de trein want ik ging eindelijk weer eens lekker naar mijn ouders! Zo’n fijn gevoel om op het station aan te komen en daar mijn vader al zien staan te wachten. Daar ben ik nu en daar typ ik nu dit verslagje.

Komende week wordt weer heel druk maar hopelijk weer net zo vol voldoening!
Liefs, Simone

12 thoughts on “Diary oktober #1

  1. Ah wat leuk om weer een keer een overzicht te zien! Mijn leven is ook niet veel spannender dan werken en naar school gaan..Maar hè gelukkig is het bijna herfstvakantie. Geniet van je nieuwe week

    Liked by 1 person

  2. Je bent er maar druk mee🙂 Maar druk is in de meeste gevallen positief! Super fijn dat je nu andere schoenen hebt mogen kiezen. En balen dat je h&m bestelling tegenviel… Fijne week gewenst🙂 Liefs Nina

    Liked by 1 person

  3. Wat leuk om zo een kijkje te krijgen in jouw leven. Wel vervelend dat je je afgelopen week niet oké voelde. Ik hoop dat je er nu weer helemaal bovenop bent? Wat een mooi make-uptasje van Hunkemöller trouwens❤

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

