Waarom ik eigenlijk geen typische blogger ben

Ik ben gek op lijstjes maken, ik doe het elke dag weer. Vandaag deel ik weer eens zo’n lijstje met jullie en wel met 7 redenen waarom ik eigenlijk geen typische blogger ben.

1. Ik kijk altijd eerst de kat uit de boom en vind het lastig zomaar contacten te maken in real-life. Wanneer ik mensen eenmaal ken klets ik ze de oren van het hoofd, iets wat veel mensen in eerste instantie niet van me verwachten. Een typische blogger is in mijn hoofd heel erg sociaal en heel goed in netwerken.

2. Ik kan niet zo goed fotograferen als ik zou willen. Een blog met hele mooie foto’s van perfecte kwaliteit, dat zou ik wel willen, maar ik ben er gewoon niet zo goed in.

3. Ik ben niet goed met HTML, lay-outs, hosting etc. Ik snap er gewoon echt he-le-maal niks van. Ik begrijp het niet, hoe hard ik het ook probeer. In de toekomst wil ik hier wel geld in gaan investeren zodat iemand anders mijn blog zo mooi kan maken zoals ik zelf graag zou willen.

'

4. Ik word niet van alle nieuwe collecties enthousiast en ben heel vaak zelfs niet eens benieuwd. Essence en Catrice brengen bijvoorbeeld héél veel collecties uit maar het komt maar zelden voor dat ik daar echt enthousiast over ben. De nieuwe artikelen in de vaste collecties, daar ben ik altijd veel benieuwder naar. Nieuwe releases van bijvoorbeeld MAC en andere high-end merken vind ik dan wel weer interessant.

5. Ik loop er niet elke dag helemaal tot in de puntjes verzorgd bij, al zou ik dat wel heel graag willen. Ik doe mijn best, maar soms heb ik gewoon mijn dag niet. Qua haar niet, qua make-up niet en qua kleding niet. Ik wil ook nog wel eens wisselen van stijl en dat vind ik soms wat lastig.

Happiness Plannes Agenda

6. Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel tijd om te bloggen. Het liefst zou ik uuuuren achter mijn laptop zitten, met mijn camera bezig zijn en artikelen maken voor jullie. Helaas heb ik het heel erg druk met afstuderen en werken en kan ik er helaas niet zoveel tijd in steken als ik zou willen. Hopelijk gaat dit in de toekomst allemaal beter worden!

7. Plannen en vooruit werken: ik wil het héél graag maar op de één of andere manier lukt het me niet. Ik heb heel veel washitape, mooie pennen en mooie notitieboekjes, maar uiteindelijk gebruik ik alleen mijn Supertrash agenda om wat dingen bij te houden. Kan beter en ga ik aan werken!

Maar al met al; ik heb er wel heeeeel erg veel plezier in en ben heel trots op mijn blog. Ik word enorm blij van al jullie bezoekjes en positieve berichtjes. Voorlopig zijn jullie dus niet van mij🙂

Geniet van je dag vandaag!
Liefs Simone

Bronnen foto’s: 1 / 2 / 3

11 thoughts on “Waarom ik eigenlijk geen typische blogger ben

  1. Leuk artikel en geniet van alles waar je nu mee bezig bent.
    Afstuderen is veel belangrijker dan bloggen.
    Geeft niets.
    Het komt wel.
    Doe lekker wat jij zelf wilt doen.
    Er moet ook genoeg tijd overblijven voor andere leuke dingen.
    Mijn blog is ook niet perfect.

    Een fijne dag Xoxo

    Liked by 1 person

  2. @chucky1012 Dankjewel!! Dat is ook zeker zo, maar af en toe vind ik het lastig omdat ik zo graag meer wil! Hopelijk kan ik het allemaal waar maken in de toekomst! xo

    Like

  3. Ik zie mezelf ook niet als een typische Blogger. Net wat je zegt, ik ben ook meer het introverte type dus real life contacten vind ik wel moeilijk. Kwestie van gewoon doen🙂 heb ik zelf ervaren inmiddels! Leuk stukje.

    Liked by 1 person

  4. @Simplynspecial Misschien iets moois voor de #3nieuwedingenperweek🙂 Ik heb wel al meerdere mede bloggers in reallife ontmoet, maar één op één het gesprek aan gaan of echt met zijn tweeën iets gaan doen vind ik lastig! Superleuk dat jij het wel al aan hebt gedurfd en dat het zo goed beviel!🙂

    Like

  5. Wat een heerlijk oprecht artikel, leuk om te lezen. Sommige aspecten zijn ook herkenbaar. Vooral die van HTML, lay-outs, hosting enzo, daar snap ik ook echt geen bal van haha.

    Liked by 1 person

  6. Complimentje over het bloggen, je schrijft echt supergoed. In foto’s kan iedereen beter worden, van iets doen leer je. Ik vind het al goed dat je het kan combineren met je dagelijkse dingen die moeten gebeuren. Niks is moeilijker dan dingen te combineren. Richt je lekker op school en blijf lekker bloggen omdat je het leuk vind. Denk aan jezelf en doe wat je leuk vind. Wat ook wil worden of wat je ook doet, blijf jezelf een nummer 1 vinden.

    Cijfer je nooit weg voor andere, en mensen die negatief zijn, zijn alleen jaloers.
    Je kan het meidd. ik vind je nu al een top blogger.
    Veel kusjes.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

