Guts&Gusto – Favorieten (+kortingscode!!)

 photo PicMonkey Collage_zpsotdslq7o.jpg

Guts&Gusto is al ruim een jaar mijn favoriete webshop. Ik heb er al heel wat keren besteld en het is echt letterlijk nog nooit tegengevallen. Het komt altijd heel snel aan, verpakt als een cadeautje en de items zijn altijd zoals ze er op de website uitzien. Guts&Gusto heeft héél vaal nieuwe producten en sinds de vorige keer is de gehele collectie weer vernieuwd, tijd om mijn nieuwe favorieten weer aan jullie te laten zien. Aan het einde van het artikel vind je ook nog een hele leuke kortingscode!

https://www.gutsgusto.com/images/full/14918.jpg
Blouse Sanne / Donkergroen / €39,99


Tasje Mila / Donkerrood / €16,99


Jurk Julia / Zwart / €29,99


Trui Elke / Beige / €24,99


Trui Donny / Donkerblauw / €39,99


Jurk Joy / Donkerrood / €29,99


Jas Jackie / Donkerblauw / €99,99


Rok Linde / Zwart / €24,99


Laarsje Noa / Zwart / €39,99

Waarschijnlijk ga ik ook deze keer wel weer een bestelling plaatsen, ik verheug me er nu al op!🙂
Ik heb ook nog een heel leuk extra’tje voor jullie want in samenwerking met Guts&Gusto mag ik jullie een kortingscode bieden van 15% korting! Gebruik hiervoor LIFEOFSIMONE15.

Wat is jouw favoriet?
Liefs, Simone

19 thoughts on “Guts&Gusto – Favorieten (+kortingscode!!)

  1. @Ielss Haha superleuk! Ik ben ook gewoon steeds oprecht zo enthousiast over de collectie en over mijn bestellingen dat ik het niet kan laten om er steeds weer over te schrijven. Ik ben benieuwd wat je hebt besteld en hoe het bevalt!🙂

    Liked by 1 person

  2. @Tamara Mulder Tot nu toe is alles wat ik heb besteld van mooie en goede kwaliteit. Ik heb heel vaak bij bijvoorbeeld H&M dat items die ik op de webshop bestel in het echt heel erg tegenvallen, dat heb ik bij G&G nog nooit gehad!

    Like

  3. Leuke items zitten hier tussen! Vooral de schoenen en het eerste blousje! Ik kende de webshop nog niet, maar daar moet maar eens verandering in komen zo te zien!

    Like

  4. Ik vind die jas, de rok en die schoenen echt gaaf. En heerlijk die herfstkleurtjes! Tof dat je een kortingscode hebt! ik ga er eens rondneuzen🙂

    Liked by 1 person

  5. Haha, zonde dat ik de kortingscode nu pas tref! Ik heb net een mooi horloge besteld. Het is echt een leuke webshop! Dat donkerrode tasje, de donkerrode jurk en de zwarte rok vind ik echt leuk!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

