DIY – Maak van je agenda een (soort van) Happiness Planner

 photo DSCN2380_zpslinv8zw6.jpg

Laatst schreef ik over de Happiness planner; hartstikke leuk maar ook hartstikke duur. Ik bleef aan de planner denken, want wat je er mee kunt leek me echt geweldig. Bewust bezig zijn met wat je allemaal doet en meemaakt, doelen stellen voor jezelf en veel reflecteren. Heel goed voor je humeur en productiviteit. Ik besloot zelf een aantal dingen te vormgeven die ik elke week in mijn agenda en notitieboek kan plakken. Vandaag deel ik ze met jullie zodat jullie van je agenda ook een ”Happiness Planner” kan gaan maken.

 photo DSCN2386_zpskqdncyvq.jpg

Ik heb voor mezelf twee verschillende ”printables” gemaakt met dingen die ik graag wekelijks in mijn agenda zou zien terug komen. EΓ©n is een printje om de week mee te beginnen, hierop stel ik voor mezelf vier verschillende soorten doelen, de andere is een printje waarmee ik juist reflecteer op de week. Deze heb ik uitgebreid gemaakt en ook wat minder uitgebreid.

 photo Goals_zpsl8jc7vha.png

 photo Weekly reflection uitgebreid_zps8wwn9gp5.png

 photo Weekly reflection_zps2qoloyem.png
Ik heb ze, heel simpel, gemaakt in powerpoint en ik ben er heel blij mee, het werkt super goed voor mij. Je kunt dit natuurlijk helemaal aanpassen naar je eigen wensen en smaak, of gewoon simpelweg die van mij gebruiken. Ik raad wel aan de printjes in een notitieboek te gebruiken, puur omdat je het in je agenda over andere weken heen moet plakken. Wanneer je de bovenkant alleen vastplakt is het wel gemakkelijk te verhelpen: je klapt de velletjes zo omhoog.

Wat vind je van deze manier van plannen!
Liefs, Simone

12 thoughts on “DIY – Maak van je agenda een (soort van) Happiness Planner

  1. Ik ben echt een enorm slechte planner, ik heb wel een agenda maar die gebruik ik nooit haha. Vind dit wel echt een heel leuk idee, vooral de reflectie. Leuk om na een paar weken eens terug te bladeren hoe je de afgelopen weken ervaart hebt!

    Like

  2. Heel erg tof om dit zo te doen! Ik heb ook nog mega veel washi tapes enzo liggen, maar ik kan er maar niet aan beginnen. Heb zelfs moleskines! Ik vind deze printables dan wel weer heel erg inspirerend, omdat je dan zelf echt doelen stelt per week en kunt reflecteren. Good job!

    Liked by 1 person

  3. Erg leuk gedaan❀ Ik vond die happiness planner ook leuk (en duur). Ik vind het idee heel leuk, weet alleen niet of ik dat langer dan 1 week ga doen hihi.

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

