Mijn favoriete Instagram accounts

Instagram is absoluut mijn lievelings social media. Scrollen door de mooiste, leukste en meest inspirerende foto’s en veel interactie met een hele hoop Nederlandse meiden. Ik volg dan ook het liefst Nederlandse accounts, omdat ik mijzelf dan meer in deze personen kan verplaatsen. Vandaag mijn favoriete accounts van dit moment op een rijtje.

PicMonkey Collage
Omdat ik niet zomaar andermans foto’s groots wil delen, heb ik een collage gemaakt met daarin een foto van iedere Instagrammer uit mijn favorieten lijstje. In het lijstje beschrijf ik de Instagrammers zodat je weet wat voor soort account het is. Let’s go!

Covered.beauty, mijn absolute favoriet. Nicole is heel goed met make-up, doet de mooiste (high-end en budget, een mooie mix) aankoopjes en kan fantastisch koken. Een hele inspirerende vrouw als je het mij vraagt.
Jorientilstra en Paulientilstra. Jorien en Paulien zijn zussen van Manon Tilstra, ook wel bekend als Todays beauty. Ik volg ze alle drie met veel plezier, maar ik denk dat veel van jullie Manon al kennen. Haar zussen posten ook hele mooie foto’s met betrekking tot fashion, beauty en hun privé leven. Manon en Jorien zijn op dit moment op vakantie naar de Malediven dus op hun accounts vind je een overload aan jaloersmakende paradijs foto’s.
Anouktoday is fashionblogster en post veel leuke outfits en inspiratieposts op haar account. Like!
Teddlicious. Tedje is net zo oud als ik, net afgestudeerd en heeft een hele leuk baan. Ze eet heel veel lekkere dingen en maakt mooie inspirerende foto’s.
Styledbyromy. Romy plaatst iedere dag de meest inspirerende fashion foto’s, dat kan ook niet anders want Romy geeft stijladvies!
Cha
rile96 is een meisje dat mij ontzettend inspireert. Ze heeft het heel druk maar plant alles heel goed en krijgt daardoor heel veel gedaan, ze plaatst veel over het plannen wat ik heel interessant vind en maakt daarnaast veel kiekjes van haar mooie make-up.
Mintsandmangos. Mooie lichte lifestyle foto’s; van het weer tot notitieboekjes, outfits en make-up.
Mylifeinfood. De meest geweldige, lekkere recepten. Ik waarschuw je wel, je gaat honger krijgen van kijken op dit account!

Ben jij ook zo gek op Instagram? Laat dan in de comments jouw accountnaam achter, dan ga ik zeker een kijkje bij je nemen! Mocht je mij willen volgen dan kan dat natuurlijk ook: http://www.instagram.com/simone_vissers.

Liefs, Simone

17 thoughts on “Mijn favoriete Instagram accounts

  1. Ohh, het is inderdaad zo fijn om lekker door instagram heen te scrollen! Ik kende de accounts nog niet, maar ik ga direct even een kijkje nemen🙂. Fijn artikel dit! Liefs

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

