& Other Stories – Sirocco Sands Body Lotion

Soms wil je jezelf verwennen met een klein beetje luxe, of althans, dat doe ik graag. Ik stel vaak doelen voor mezelf en bedenk daarbij ook beloningen wanneer het lukt. Toen ik vijf kilo was afgevallen maakte ik een tripje naar Amsterdam en kocht ik wat fijne items bij & Other Stories. Inmiddels heb ik alles uitgebreid getest en in gebruik, tijd om er meer over te vertellen. Vandaag ga ik het hebben over de Sirocco Sands Body Lotion. Een bodylotion die voor mij erg luxe aanvoelt, kan ik alvast verklappen.

 photo DSCN2026_zpso5nwdg95.jpg

Verpakking
Wauw, de verpakking was het eerste dat me aantrok. Ik moest en zou een bodylotion meenemen. Zo’n pompflacon is echt heel handig. Je smeert je op deze manier heel snel in en je kunt de bodylotion heel goed doseren.Toen moest ik nog een keuze maken in geur; want dat zijn er veel. Uiteindelijk ging ik voor Sirocco sands. De lotion zelf is heel lichtroze (favourite color, pluspuntje!) en het etiket is wit met zwarte letters. Het etiket verteld dat de verpakking 350ML bevat, best een flinke hoeveelheid. Daarnaast wordt de geur omschreven en het logo staat er mooi op. Clean, strak, mooi én handig. Pluspunten voor deze verpakking.

 photo DSCN2032_zpsv3jispj3.jpg

Product
Op zoek naar een bodylotion die niet te dik en niet te dun is, snel intrekt maar toch goed hydrateerd en heerlijk ruikt? NEEM DEZE! (Ja dat moest met hoofdletters, haha. Ik ben heel enthousiast!). De bodylotion is dus heel erg fijn van structuur en dikte en trekt goed in maar voed mijn huid toch urenlang zonder vet te blijven; hier kan ik dus echt helemaal niks op aanmerken. De geur voegt nog veel meer positiefs toe aan deze bodylotion. & Other Stories zegt het volgende over de geur:

”Soft desert dunes serenading warm wildwood and bittersweet fruitage. Deeply-hydrating yet lightweight body moisturiser that leaves skin feeling silky-soft with a delicate fragrant veil. With the warmth of incense at heart, this scent brings us to the desert where veils of fresh rhubarb and gentle gardenia embrace the soft dunes.”

Het is heel cliché, maar ik zou het niet mooier kunnen zeggen. De geur is ergens heel erg warm en zacht maar heeft ook wat scherps in zich. Ergens is de geur bloemig en anderzijds ruik ik schone was. De geur is heel uniek en bijzonder, heel lastig te omschrijven en echt een geur die je zou moeten ruiken.

 photo DSCN2035_zpspv6zcrp7.jpg

Prijs
€9,00. Je hebt ze goedkoper, bodylotions. Maar ik vind het een prima prijs. De verpakking is prachtig, het product heel erg fijn en daarnaast kun je er ook nog eens lang mee doen doordat er zoveel in zit.

Conclusie
Dit is écht een aanrader. Deze bodylotion is zo onwijs fijn en precies wat ik van een bodylotion verwacht. De geur is heel erg bijzonder, iets wat ik nog nooit eerder geroken heb en wat nergens mee te vergelijken is. Nu heeft & Other Stories nog veel meer bijzondere geuren te bieden, echt een aanrader om eens te gaan ruiken. Sirocco sands sprong er voor mij wel echt uit, dus mocht je in de buurt zijn; ga even ruiken én neem er eentje mee. Je gaat er geen spijt van krijgen.

Heb jij de beauty collectie van & Other Stories al eens in het echt kunnen bekijken?
Liefs, Simone

3 thoughts on “& Other Stories – Sirocco Sands Body Lotion

  1. Dit merk kende ik nog helemaal niet. Of zeg ik nu iets heel beschamends?😉 Alleen de verpakking is al te mooi om de bodylotion te laten staan. Tja, ik ben gevoelig voor mooie verpakkingen, haha. Ik ben nieuwsgierig geworden naar dit product!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

