Tag – Guilty Pleasures

The Guilty Pleasures: iedereen heeft ze, niet iedereen wil ervoor uitkomen. Het zijn natuurlijk ook niet voor niets guilty pleasures. Nu ben ik de flauwste niet en daarom deel ik vandaag mijn guilty pleasures op vele gebieden met jullie!

Film & serie


bron

Ik ben niet zo’n tv kijker, moet ik bekennen. Mijn concentratieboog is niet zo heel erg lang wanneer ik voor de buis zit en ik ben al snel afgeleid door mijn telefoon en laptop. Nederlandse films en series zijn de enige die mij wel kunnen bekoren en waar ik dus met veel plezier naar kijk. Op dit moment is Penoza favoriet, maar dat vind ik geen guilty pleasure. Telt Heel Holland Bakt ook als serie? Dan is dat mijn guilty pleasure, zo heerlijk kneuterig.

Muziek


bron

Ik ben gek op muziek, allerlei soorten eigenlijk. Mijn guilty pleasures zijn Ronnie Flex en Monica Geuze. Hordes middelbare school kinderen hebben ze achter zich aan, maar mij ook. Ik ben fan!



Snack
Ohhhh wat een mega lastige. Ik ben zo iemand die echt alles lekker vind, ik houd van heel veel gezonde dingen en geniet daar dan ook volop van maar ik houd ook heel erg van ongezond eten. Doritos, Bon Bon Bloc, Tony Chocolonely, noten, chocolade rozijnen, paprikachips, bbq ham chips, m&m’s, pindarotsjes, taart, cake, muffins, brownies, chocolademousse, winegums, apenkoppen, kibbeling, poffertjes, pannenkoeken, croissantjes, chocoladebroodjes, pecanbroodjes, Ben & Jerry, stokbrood met smeerseltjes en ga zo maar door. Ik heb nu ook echt enorme honger en zin in al dit lekkers. Het vervelende is dat ik maar één keer per week cheat en er dus maar heel weinig van kan genieten.Qua maaltijden vind ik ook echt alles lekker: Grieks, Mexicaans, Italiaans, Sushi, Tapas, McDonald’s, Burger King, Domino’s en ga zo maar door: ik houd ervan.

Activiteit

Hoepelen! Ik heb een weighthoop en vind het heerlijk om in mijn kamer te hoepelen tijdens het televisie kijken. Sommige zullen me voor gek verklaren, op mijn 21ste, maar ik vind het leuk!

Absurde verzameling


Ik blijf jassen kopen. Ik heb er minstens 10 (nouja, 9, vorige week is er een gestolen tijdens het uitgaan) en blijf nieuwe op het oog houden. Ik vind een jas erg belangrijk; het maakt of breekt je outfit. Nu er weer volop jassen te krijgen zijn in de winkel neem ik er vaak wel één mee naar de paskamers.

Crush
Je zag hem misschien al aankomen.. maar het is Ronell, ofwel Ronnie Flex. Ik vind die jongen zo grappig en leuk. Het gaat me niet eens om zijn uiterlijk, want op die manier is het juist helemaal niet mijn type. Hij heeft gewoon wat!

Kleding


Ik ben nogal een duister persoon (grapje natuurlijk, maar qua kleding wel) en koop vooral donkerblauw, zwart en grijs. Soms moet ik van mezelf kleurige kleding passen maar ik kom toch steeds weer bij mijn oude en vertrouwde kleuren uit. Ik voel me er het fijnst in en vind het mooi, dus waarom eigenlijk ook niet. Hierboven zie je één kledingstuk dat ik wel in kleur draag, namelijk mijn jasje in Kaki groen, gecombineerd met zwart, dat natuurlijk wel!

Wat is jouw ultieme guilty pleasure?
Liefs, Simone

14 thoughts on “Tag – Guilty Pleasures

  1. Ik zal zeker even een kijkje nemen naar de vlog van de dame die genoemd hebt.
    Wat vervelend van je jas.
    Geeft niets dat je hoepelt.
    Velen doen het en het is niet leeftijd gebonden.
    Mmmmm al dat lekkers…..
    Goed dat jij een 1 dag in de week hebt dat je lekker mag eten.
    Ik ben dol op marsepein.
    Moet elke week een marsepein reep kopen.

    Xoxo

    Like

  2. Hahahaha, geweldig! 10 jassen! Oh sorry, 9. Hufters zeg. Wie jat er nou een jas? Ik heb zo’n pesthekel aan mensen die stelen. Ga werken voor je eigen centen en koop zelf een jas. Mijn quilty pleasure is absoluut dropjojo’s. Ik koop ze tegenwoordig los in de snoepwinkel, want als ik een zak koop gaat de zak leeg. Dus tegenwoordig ga ik met 50 cent naar de snoepwinkel.

    Liked by 1 person

  3. Ooh, al die snacks die jij noemt lust ik ook wel! Zo fout, maar zo lekker, haha. Wat jij met jassen hebt, heb ik met notitieboekjes. Oeps. Ik koop echt zoveel notitieboekjes dat ik gewoon een halve la met lege notitieboekjes heb. :’) Ik vind Ronnie Flex trouwens echt een schatje. Voordat hij meedeed aan Expeditie Robinson, wist ik niet eens wie het was, maar het is echt een schatje!

    Liked by 1 person

  4. Wat grappig, ik heb hier dus laatst ook een artikel over gemaakt dat vandaag online kwam (al heb ik niet de bestaande tag gebruikt). Dat met kneuterige programma’s is sowieso heel herkenbaar haha!

    Liked by 1 person

  5. Aah wat leuk om te lezen! Ik moet toegeven dat ik ook echt iemand ben die altijd donkere kleding koop. Haha🙂 Bij mij is het ook vooral donkerblauw en grijs xx

    Like

  6. @Simplynspecial Helemaal mee eens! Haha, toch lekker zo’n programma waar je even helemaal nergens bij na hoeft te denken alleen lekker hoeft te kijken.

    Like

  7. @Renske Dat kan ik ook wel helemaal begrijpen, notitieboekjes zijn er in zoveel leuke soorten en maten te koop. Ja die uitspraken van Ronnie Flex in Expeditie Robinson waren ook echt geweldig, heb zo gelachen!

    Like

  8. @Marion Ik ook, ik was ook echt heel erg verontwaardigd eigenlijk! Ooeeh yum, heerlijk, die vind ik ook erg lekker. Slim idee ook, ik vind het jammer dat in de supermarkt altijd alles in zulke grote verpakkingen te koop is, in mijn eentje is dat gewoon geen doen!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

