Diary – oktober #2

Nieuwe week, nieuwe diary! De afgelopen week was weer heel erg vol maar ook leuk. Ik heb best wel wat foto’s gemaakt, dus genoeg om met jullie te delen deze week.

Image and video hosting by TinyPic

#3nieuwedingenperweek voor komende week
– 7 dagen lang elke dag minstens 2 liter water drinken, ik ben nog steeds bezig met mijn nieuwe gezonde lifestyle en dat gaat heel goed; ik eet gezond en sport veel. Het water drinken blijft alleen nog wat achter.
– elke dag opschrijven wat me die dag blij maakte, ik merk dat ik niet genoeg stilsta bij de fijne dingen die ik meemaak; opschrijven dus!
– 2 nieuwe recepten uitproberen; ik eet gevarieerd, maar er komen wel steeds dezelfde gerechten terug. Ik wil een gezond tussendoortje voor de week gaan bakken en daarnaast een nieuw recept uitproberen voor het diner. Volgende week meer🙂

Maandag
Maandag is mijn weekend, tijd voor een fijn dagje dus! Ik sliep een beetje uit, nam een uitgebreide douche en reed toen met mama naar Eindhoven voor een bezoekje aan Primark. Ze trakteerde me op hele leuke nieuwe kleding en ik trakteerde mama op een lekkere lunch. Daarna gingen we weer terug naar huis. Na een middagje tijdschriften lezen (Elle en Cosmopolitan!) aten we gezellig met zijn drieën en niet veel later vertrokken we naar de verjaardag van mijn oom. Na een gezellig avondje sliep ik lekker in mijn fijne bed thuis.

Dinsdag


Ik besloot dinsdag ook eens een dagje thuis aan school te werken en het ging echt verbazingwekkend goed. Er viel gelukkig wat stress van me af. Ik kreeg een hele hoop gedaan en had zo een fijne dag. ‘s Avonds fietste ik nog een grote ronde mee met mijn vader die aan het hardlopen was en maakte ik een blogje over het maken van je eigen Happiness Planner. Fijne afsluiter van de dag.

Woensdag

 photo IMG-20151015-WA0010_zpsnnu8jivo.jpg
Woensdag was ik al heel vroeg op pad, ik ging terug naar Tilburg en ben toen heel de dag weer aan de studie gegaan op school. Ik deed boodschappen en kookte en at daarna met mijn beste vriendinnetje. ‘s Avonds ging ik naar een sportschool voor een heerlijk lesje Zumba. Daarna douchen en toen slapen, dacht ik. 2 van mijn huisgenootjes gingen uit en ik hoorde dat oud collega’s ook gingen dus ik besloot mee te gaan. Uiteindelijk waren we om 04:30 thuis, zonder jas want die werd gestolen, maar wél een heel leuk avondje gehad!

Donderdag

 photo Snapchat--5817736520184435108_zps0u3ifctc.jpg
Donderdag sliep ik een klein beetje uit, ging ik met mijn huisgenoot op zoek naar onze jassen (zonder resultaat) en at ik wat en ontspande ik lekker. Ik stak mijn nieuwe kaarsje van Primark aan, heerlijke geur. Daarna ging ik een avondje werken, het vloog weer voorbij! Bij thuiskomst keek ik nog naar het laatste deel van expeditie Robinson en daarna ging ik lekker slapen want ik was toch wel heel moe.

Vrijdag

 photo Snapchat--3772889934453380991_zpsb8vpxc4q.jpg

 photo Snapchat-3517664707351203217_zpsezdngoec.jpg

 photo Snapchat-5818812306613464677_zpsgzxsxrjc.jpg
Vrijdag was het weer vroeg dag. Ik vertrok naar school, bepakt en bezakt. Ik werkte een dag aan mijn scriptie en vertrok daarna weer naar de sportschool die tegenover mijn school zit. Ik sportte ruim anderhalf uur heel lekker en ging daarna richting huis. Ik haalde snel twee leuke pakketjes op, van Guts&Gusto en van Sans-online. De winterjas die ik had besteld was helaas te groot en dus moest ik die terug sturen. Het leren jurkje dat ik bij Sans-online bestelde was juist aan de strakke kant, maar met het oog op het sporten en afvallen, heb ik die gehouden! De jas bracht ik meteen terug, naar het postNL punt, ik viel lekker op met mijn felroze verpakking! Ik kookte, douchte en blogde een lekker avondje.

Zaterdag
Work-time! Ik werkte de hele dag bij Hunkemöller en werkte ‘s avonds nog aan mijn blog. Druk maar fijn dagje!

Zondag

 photo Snapchat-4800869207646266532_zpslb9lobrm.jpg

 photo Snapchat-7088699039246908598_zpsnri8xfli.jpg
Weer work-time. Ik heb vandaag ook weer lekker een paar uurtjes gewerkt en ben daarna opgehaald in Tilburg, wat een luxe! We waren op het werk in de etalage bezig toen er een jongetje binnenkwam, ik gok een jaar of 12. Hij vroeg of hij een poster mocht hebben, en omdat hij het zo lief vroeg kreeg hij er zelfs twee mee! Wat een grappig mannetje was dat! Ik krulde trouwens mijn haren dit keer niet aan de hand van de manier van Serena van Beautylab, maar op de manier van Josh V, zij heeft namelijk ook een tutorial op haar kanaal. Het experiment slaagde goed gelukkig! Thuis at ik een heeerlijke cheat: pizza en cinnastix (die laatste deelde we natuurlijk wel met zijn drietjes) van Domino’s!❤ Ik keek Penoza en Heel Holland Bakt en typ nu dit blogje voor jullie.

Geniet allemaal van jullie week, tot de volgende!❤
Liefs, Simone

21 thoughts on “Diary – oktober #2

  1. Ik ga gelijk die tutorial van Josh opzoeken! Ik vind haar haar altijd zo geweldig eruit zien❤ En ik vind het ook een geweldig concept, dat je elke week drie nieuwe dingen gaat doen. Wil ik eigenlijk ook!

    Liked by 1 person

  2. @Maaike Morgen deel ik hem ook op mijn blog! Hij is echt heel fijn. Ik had het nog wat meer moeten uitborstelen, dan had ik meer haar effect gehad, maar ik vond het zo ook wel mooi! Haar YT kanaal is gewoon Josh V!

    Like

  3. @Saskia Oeeh, leuk! Bereid je vast voor op heel veel leuks en lekkers. Ik was er een beetje door overdonderd, waardoor ik heel weinig kocht. Nu natuurlijk spijt!

    Like

  4. Ahhh cinnastix❤ te lekker! Jammer dat de jas te groot was. Retourneren vind ik altijd zo'n gedoe haha. En ben je goed geslaagd bij Primark?? Ben benieuwd!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

