Look of the day – Hair & make-up

 photo Untitled 1_zpsazq8pptm.jpg

Tijd voor een nieuwe look of the day, dat is namelijk al een hele tijd geleden. Elke vrijdag kijk ik de vlog van Versusa en ik zag daarin dat Suzanne haar haren krulde met een stijltang aan de hand van de tutorial van Josh V. Die tutorial kende ik nog niet (ik deed het altijd op de manier van Serena van Beautylab), dus ik besloot hem ook maar eens te gaan proberen. Ik moet zeggen dat ik er even in moest komen, maar daarna ging het redelijk vlot! Het resultaat vond ik heel mooi en ook mijn (basic, dat wel) make-up look vond ik het delen waard.
 photo Untitled 3_zpsq7ngkmvj.jpgGezicht
Catrice nude illusion foundation 010
– Collection concealer in de lichtste kleur (niet te koop in Nederland)
– Catrice Prime&Fine mattifying powder in 010 translucent
H&M blush uit een blush palette

 photo Untitled 7_zpsj5084qon.jpgOgen
Catrice wenkbrauwkit
Catrice Absolute Matte oogschaduw palette
– Essence lash princess mascara

 photo Untitled 9_zpskivu7ct1.jpg
Lippen
– Maybelline lipstick uit een oude collectie, nude kleur met een bruine ondertoon. Kleurnummer is niet meer te zien op het etiket, maar het soort lipstick is niet meer te koop.

 photo Untitled 10_zpstuq53p6t.jpg
Tools
Real Techniques Sam’s Picks (buffer, blush en crease brush)
– &Other stories (eyebrow brush)
– DM (blending brush)
– Primark (powderbrush)
– MAC 228 (eyeshadow brush)
– Remington Sleek & Curl tang voor het krullen van mijn haren (kan met iedere stijltang)

Mijn haren heb ik gekruld aan de hand van de tutorial van Josh V:

Wat vind je van mijn look?
Liefs, Simone

17 thoughts on “Look of the day – Hair & make-up

  1. Mooie look! Die tutorial is ook echt handig. Volgens mij doe ik het al ongeveer zo, maar mijn stijltang glijdt niet echt, dus het wordt een beetje stroef waardoor de krul niet zo mooi wordt. Ga er eens voor zitten haha!

    Liked by 1 person

  2. @Simplynspecial Een tipje daarvoor is eerst de pluk even te verwarmen door hem te ”stijlen” en daarna de krul erin te maken! Bij mij gaat het dan een heel stuk makkelijker. Succes!!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

