Fall outfit of the day

 photo Untitled 3_zpswstnxtug.jpg

Dat gebeurd niet vaak, een outfitpost van mij! Toch vond ik het tijd een herfstoutfit aan jullie te showen. Ik ontving het jurkje dat ik draag van Sans-Online en het is helemaal waar ik dit najaar van houdt; zwart en leer. Gecombineerd met warme gebreide vesten en truien, mooie panty’s, sneakers of enkellaarsjes en mooie accessoires helemaal mijn ding. Een combinatie tussen stoer en netjes, dat ik precies waar ik dit najaar graag voor ga. Sans-Online heeft voor ieder wat wils dit najaar: zowel dames als heren jassen, vesten, truien, jurkjes en ga zo maar door.

 photo Untitled 10_zpsjfj1ihpx.jpg photo Untitled 9_zps7xjwhhza.jpg

 photo Untitled 2_zpsx94lmhfo.jpg

 photo Untitled 7_zpsagvk6miw.jpgJas – Vila (vorig jaar) / Sjaal – Hema / Vest – Primark / Jurk – Only (via Sans-Online) / Panty – Hunkemรถller / Sneakers – Red Rag / Tas – Mynewbag / Kettinkje – Forever21 / Horloge – Oozoo

Welke trends omarm jij dit najaar?
Liefs, Simone

* Het jurkje uit dit artikel heb ik ontvangen van Sans-Online. Wanneer ik iets ontvang zal ik toch altijd mijn onafhankelijke mening geven om mijn blog op deze manier eerlijk en echt te houden.

15 thoughts on “Fall outfit of the day

Laat je een reactie achter? :-)

