New armcandy

 photo Untitled 2_zps1niqvscr.jpg

Ik ging naar de DA voor een mooi nagellakje dat ik op Instagram had gespot. Het nagellakje vond ik helaas niet, maar ik ging wel naar huis met maar liefst vier nieuwe armbandjes waarmee ik ontzettend blij ben. Tijd om ze aan jullie te showen!

 photo DSCN2457_zpsheb0dg1t.jpg

 photo Untitled 4_zpstlyrgpeg.jpg
Ik kocht één setje met 3 verschillende gouden bangles en ik kreeg van mijn moeder een ander goudkleurig armbandje.

 photo DSCN2459_zpsvwuv2h4e.jpg

Dit is het armbandje dat ik van mijn moeder kreeg. Het is goudkleurig en sluit met een magneetje. Hij sluit tot nu toe sterk genoeg om goed te blijven zitten. Het armbandje is niet heel groot, wat voor mij heel positief is. Armbandjes die niet te verstellen zijn, zijn voor mij namelijk altijd te groot. Dit armbandje kostte €3,99.

 photo DSCN2460_zpsoyxdhp0e.jpg
Dit setje met goudkleurige bangles kocht ik zelf. Hij bestaat uit drie hele fijne bangles met ieder een ander symbooltje erop. Ik heb er één met een hartje, één met een sterretje en één met een bolletje. Aan die met het bolletje hangt net als aan het losse armbandje een logotje van ‘t Gasseltje, mooi afgewerkt! Ook dit setje is heel smal, wat ik dus super fijn vind. Het setje kostte me €7,99.

Ze zijn van het merk ‘t Gasseltje. Dit is een sieradenwinkel in ‘s-Hertogenbosch met een eigen lijn. Deze lijn verkopen ze dus onder andere bij DA, ik denk alleen hier in de buurt. Vergelijkbare armbandjes zijn (online) te koop bij My Jewellery, DWH Jewellery, Loavies en Modemusthaves.

Wat vind je van mijn nieuwe armbandjes?
Liefs, Simone

18 thoughts on “New armcandy

  1. Leukies! Erg cute zijn ze🙂 Alleen bangles ‘werken’ bij mij niet, vanwege mijn dunne polsen hihi. Geluk dat jij ze wel kan dragen!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

