Bershka Favourites

Bershka heb ik een tijdlang gemeden. De collectie was niets voor mij en ook de pasvorm vond ik te wensen over laten. Nu ik in een stad woon waar een Bershka zit, loop ik er toch weer af en toe binnen. Een aantal weken geleden kocht ik twee nieuwe jeans en een aantal weken later ging ik weer terug voor nog een jeans, ze zitten onwijs fijn. Tijdens die bezoekjes zag ik ook allerlei andere leuke items. Ik nam een kijkje op de webshop en ook die bleek helemaal vernieuwd. Vandaag deel ik mijn favorieten uit de huidige collectie met jullie. Ik gok dat ik er snel weer ga shoppen.


€12,99


€14,99


€14,99 (shirt)


€29,99


€35,99 (vest)


Trui €27,99


€17,99

Wat vind jij van deze items van Bershka?
Liefs, Simone

7 thoughts on “Bershka Favourites

  1. Bij de Bershka kwam ik 10 jaar geleden vaak, toen ik tussen een kinder- en volwassenenmaat inzat! De kledingstukken die je hebt uitgekozen zijn erg mooi. Misschien toch maar weer eens langsgaan🙂

    Liked by 1 person

  2. Het bovenste shirtje vind ik echt heel erg tof!
    Voor mijn portomonee is het goed dat Berskha niet dicht bij mij in de buurt is, maar ergens ook wel weer jammer

    Like

  3. Hier ook een Bershka fan ♡ Ik heb er laatst Chelsea boots gekocht. So pretty. En de prijzen zijn ook prima! Ik vind het leren rokje wel tof.

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

