Mini shoplog – fashion & sport

Ik ben heel dringend op zoek naar een nieuwe winterjas. De jas die ik bestelde bij Guts&Gusto was helaas te groot en moest dus terug. Ik ging even snel de stad in om te kijken, maar twijfelde weer veel te veel. Uiteindelijk kocht ik én geen jas én geen laarsjes (ook die had ik nodig!). Wat ik wel kocht laat ik jullie vandaag zien.

 photo DSCN2482_zpsxo1mzwfa.jpg

 photo DSCN2492_zpsy5slml3c.jpg

– Gemeleerde broek. Deze kocht ik bij Bershka voor €17,99. Vorig jaar had ik er ook één, van Pull&Bear, die was heel fijn maar ging helaas na een tijdje stuk. Ik vond bij Bershka een mooie vergelijkbare variant en toen bleek dat hij ook nog eens als gegoten zat, nam ik hem mee.
– Floppy hat. Ook deze kocht ik bij Bershka voor €17,99. Ik vind hem heel mooi, maar twijfel toch nog of ik hem houd. Past het wel bij mij?
– Marmerketting. Deze gouden ketting met marmerprint hangertjes kon ik niet laten hangen. Ik vind hem heel mooi en hij fleurt simpele outfits snel een beetje op. Deze kostte €7,99 en ik kocht hem bij H&M.
– Zara Woman Oriental. Ik spoot dit geurtje op toen ik de Zara was om te kijken voor een leuke jas en ik vond hem heerlijk. Een flacon van 30ML bleek maar €5,95 te kosten, dus die nam ik mee. Review volgt snel!

 photo DSCN2488_zpsnijqjs9j.jpg

 photo DSCN2490_zpsaiythdru.jpg

– Sporttop, €9,99, H&M. Fijn topje voor in de sportschool voor een mooi prijsje.
– Bidon, €5,99, H&M. In mijn sportschool wordt geadviseerd om met een bidon te sporten in plaats van met slappe plastic waterflesjes. Ik vond deze leuke bij H&M!


Deze jas vond ik heel leuk, maar toch twijfelde ik. Ik hecht altijd veel waarde aan een capuchon. Toch vind ik een keer een nettere jas ook wel leuk. De trui eronder vond ik ook erg mooi maar ik besloot over beide nog even na te denken.

Ik kocht ook nog een offshoulder kanten topje in het donkerblauw voor het uitgaan, maar die was helaas niet zo flatterend op de foto’s. Ook kocht ik nog een schuine top bij Zara maar die ga ik terugbrengen, want die vind ik toch niet zo leuk.

6 thoughts on “Mini shoplog – fashion & sport

  1. Je hebt zoveel moois geshopt.
    Jammer dat je nog géén winterjas had gevonden.
    Omdat het nu kouder wordt buiten hoop ik echt dat je er snel 1 zult vinden die je koopt.
    De hoed is prachtig.
    Of je hem kan terugbrengen betwijfel ik.
    Zo een bidon is erg handig.

    Mooie dag Xoxo.

    Liked by 1 person

  2. Mooie items! H&M heeft echt leuke sportkleding en -accessoires hè.🙂 Ik hoop dat je snel een winterjas kunt vinden. Bij mij was het ook één groot drama, haha. Uiteindelijk heb ik er eentje bij de Only gevonden!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

