Review – Zara Woman Oriental

Lekkere geurtjes, ik kan er geen genoeg van krijgen. Er zijn zoveel parfums op de markt dat ik gewoon niet kan kiezen voor welke ik ga sparen. Met kerst krijg ik ieder jaar weer een lekker geurtje waar ik het hele jaar mee doe omdat ik hem alleen gebruik bij speciale gelegenheden. Tussendoor test ik graag allerlei goedkopere geurtjes uit, zo ben ik al jaren fan van de geurtjes van Christina Aguilera, Hunkemöller Noir en nu dus ook van Zara Woman Oriental. Ik vertel je vandaag meer over deze geur.

 photo DSCN2485_zpsywe1dqzx.jpg

Verpakking
Simpel maar elegant. De flacon is van glas met een zwarte opdruk. De verstuiver en het dopje zijn van zwart plastic, dit vind ik persoonlijk jammer. Wel is het flesje lekker licht door het simpele design, makkelijk om mee te nemen. Het flesje komt in een kartonnen doosje dat gesealed is bij aankoop. Netjes!

 photo DSCN2486_zpsgcfef1ab.jpg

Product
Deze geur is ge-wel-dig. Ik kan me wel vinden in de naam Oriental, waarom dat weet ik niet precies. Ik ga proberen het zo goed mogelijk uit te leggen. Het is een eau de toilette met topnoten van roos en freesia. De hartnoten zijn cedar en sandalwood en de basisnoten zijn caramel en vanille. In het geheel zorgt dit voor een mysterieuze geur die aanwezig is maar toch ook zacht. De geur is bijzonder en voor mij met geen andere geur te vergelijken, na wat research op het internet kwam ik erachter dat anderen hem vergelijkbaar vinden met Gucci Rush.

De houdbaarheid van het parfum verraste me. De geur blijft de gehele dag hangen, hij wordt slechts een tikkeltje minder aanwezig na een tijdje. Even bijsprayen is dan natuurlijk een gemakkelijke optie. Ik ben echt enorm enthousiast over deze budget geur!

 photo DSCN2484_zpsipymwisg.jpg

Prijs
Woman Oriental is te koop in drie verschillende soorten flacons: een tas verstuiver van 8ML voor €4,95, een 30ML flacon voor €5,95 en een 100ML (!!) flacon voor €9,95. Deze prijzen vind ik echt verbazingwekkend laag, zeker wanneer je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben er écht van onder de indruk, en dat zeg ik niet zomaar.

Conclusie
Het is het echt waard om eens verder te kijken dan alle mooie kleding en accessoires die Zara verkoopt, er is namelijk echt een heel uitgebreid assortiment aan geuren voor hele mooie prijzen. Ik ben meer dan enthousiast en kan de geuren van Zara aan iedereen aanraden. Er is voor ieder wat wils in het assortiment maar deze geur sprong er voor mij echt uit.

Ben jij al bekend met de geuren van Zara?
Liefs, Simone

4 thoughts on “Review – Zara Woman Oriental

  1. Oh jeetje, telkens als ik een parfum ruik waar maar ook maar een klein beetje vanille in zit (deze dus ook) wordt ik al verliefd. Ik ben benieuwd geworden naar deze geur!

    Like

  2. Ik wist niet dat Zara ook parfum verkoopt🙂 Geur omschrijven is altijd lastig, maar Gucci Rush ken ik wel. Die vind ik lekker, dus ik denk dat deze ook wel lekker is! Voor de prijs hoef je het niet te laten in ieder geval.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

