Diary – oktober #3

Image and video hosting by TinyPic

De afgelopen week mag je best hectisch noemen. Ik deed een hele hoop en maakte gelukkig ook een hoop foto’s om met jullie te delen. Excuses trouwens voor het niet reageren op jullie comments en jullie blogs de laatste dagen, ik heb drie dagen geen internet gehad in mijn studentenhuis en dat was super vervelend. Gelukkig had ik blogjes klaar staan voor jullie! Laat ik maar snel beginnen!

Maandag

 photo Snapchat-5974172973496214886_zpsqqpfeyoz.jpg
Maandag is mijn ”weekend”. Ik sliep uit tot 9 uur om zo toch nog iets aan mijn dag te hebben. Na rustig te zijn opgestart en wat gewerkt te hebben aan mijn blog, lunchte ik samen met mijn moeder en daarna brachten we een bezoekje aan mijn opa , oma en hun lieve hondje wat weer heel gezellig was. Hierna gingen we nog even Rosmalen in waar ik leuke armbandjes kocht en kreeg.

Dinsdag

 photo Snapchat--5011211127150152206_zpsixko0mzv.jpg


Dinsdagochtend ging ik al heel vroeg richting Tilburg. Ik werkte aan school en zat in de zenuwen om mijn afspraak ‘s middags. Ik gaf mijn blog een update en ben heel blij met het resultaat. ‘s Middags had ik namelijk weer een feedback gesprek met mijn scriptiebegeleider. Was op zich positief. Ik kreeg alleen wel weer een hoop feedback die ik liever eerder had willen hebben. Ook vind ik het heel vervelend dat er nooit eens gewoon gezegd kan worden dat ik goed bezig ben. Motivatie is in dit stadium van een derde (!!!) kans zo belangrijk. Ik ging dan ook een beetje teneergeslagen en met veel hoofdpijn weer naar huis. Gelukkig waren daar mijn lieve huisgenootjes om me op te vrolijken. Mijn outfit van deze dag was eens wat anders dan anders (zwart dus) ik droeg een destroyed jeans, witte blouse en mijn armcandy. Ik kookte en at samen met Wendy, daarna maakten we het huis schoon en daarna was het voor mij tijd om naar de sportschool te gaan.

Woensdag

 photo IMG-20151021-WA0002_zpszwmuvkkm.jpg

 photo Snapchat--3189409984636418062_zpspbeaukov.jpg


Ook woensdag was het weer vroeg. Ik maakte mezelf klaar voor de dag met deze mooie make-upjes. Ik werkte de hele dag aan school maar helaas speelde de hoofdpijn ook parten. Ik ging dus maar naar buiten om een rondje te wandelen. Ik maakte nog wat schoon en ruimde op want ‘s avonds organiseerden we een kijkavond. Tussendoor kwam er een outfit of the day online. Er kwamen vier meiden kijken naar een kamer die vrij komt. Vanaf 1 november krijgen we er een leuk huisgenootje bij!

Donderdag

 photo IMG-20151022-WA0004_zpschm0amxh.jpg
Donderdag besloot ik ook maar gewoon aan school te gaan werken omdat ik woensdag niet zoveel had kunnen doen als ik zou willen. Gelukkig ging het best prima en kwam ik een eind. Ik besloot nog even snel naar de stad te gaan voor een winterjas, die ik echt nodig heb. Mijn huisgenootjes kookten heerlijk en we hadden daarna echt een gezellige avond. We keken Expeditie Robinson met zijn allen (Yessss, Tim eruit, oh nee toch niet :() en besloten daarna nog eventjes naar de stad te gaan. Was gezellig!

Vrijdag

 photo Snapchat-3644909608066413673_zpsscsn0gxl.jpg
We waren wat later thuis dan gepland en alleen de tosti’s van mijn huisgenootje Marco konden mijn dag nog redden. ‘s Middags werkte ik aan school en aan mijn blog en ‘s avonds wist ik mezelf nog naar de sportschool te krijgen. Na het sporten voelde ik me stukken beter!

Zaterdag


Work, work, work. Middagje werken bij Hunkemöller, was weer leuk en de tijd vloog voorbij. Deze quote vind ik heel erg mooi. Ook toonde ik mijn nieuwe kleding en accessoires op mijn blog. Deze shopte ik al eerder, maar ik had nog geen tijd gevonden om ze aan jullie te laten zien.

Zondag


Ook werken! De tijd vloog weer voorbij en het werken wordt steeds leuker en gemakkelijker nu ik meer kan. Ik ga met plezier naar het werk en dat is natuurlijk heel erg belangrijk! Er kwam een review online van deze Zara parfum. Daarna ben ik gauw naar mijn ouders gegaan waar we lekker pizza aten. Mijn moeder had een Red Velvet Cake gemaakt en ondanks dat ik nog steeds op mijn eten let heb ik natuurlijk een stukje geproefd. Hij was heerlijk! Ondertussen keken we Heel Holland Bakt en zometeen gaan we Penoza terug kijken. Morgen eindelijk weer een dagje vrij!🙂

Komende week wordt weer heel druk, maar leuk! Helaas geen herfstvakantie voor mij, maar dat mag de pret niet drukken.
Liefs, Simone

22 thoughts on “Diary – oktober #3

  1. Wat een gezellige foto’s! Ik vind het ook vreemd dat docenten niet gewoon een positief ding kunnen zeggen, want dan zou je echt met volle kracht die scriptie in je laptop zetten. Pffff. Kop op, het komt helemaal goed🙂

    Liked by 1 person

  2. Ik moest wel even grinniken toen ik las dat jullie ook hoopten dat Tim eruit zou gaan, ik had precies hetzelfde! :p
    Oeh, en die kleding die je had geshopt vind ik er heel leuk uit zien!🙂

    Liked by 1 person

  3. Oehh, aardbeien❤. Die jas lijkt heel erg op de mijne, maar dan in het zwart haha! En ik dacht precies hetzelfde bij Tim van Expeditie Robinson..

    Liked by 1 person

  4. Wat leuk om te zien weer. Ik laat niet zo vaak reacties achter maar blijf je volgen hoor🙂
    Die jas is echt zo mooi, waar is ie van? En ben het ermee eens dat je ‘m gewoon maar moete kopen😉 Heel veel succes nog verder met het afstuderen!

    Liked by 1 person

  5. Balen dat je zonder internet zat, ik zou gek worden haha. Die grijze jas staat je kei leuk! Bij mij staat zoiets niet omdat ik zo klein ben, jammer!

    Liked by 1 person

  6. @Simplynspecial Ja echt heel erg vervelend! Ben maar naar mijn ouders gegaan om verder te kunnen bloggen en aan school te werken etc! Dankjewel, denk dat ik hem maar moet gaan kopen🙂

    Liked by 1 person

  7. Gossie wat vervelend voor je…. dat je hoofdpijn had.
    Hoop dat het beter gaat.
    Shoppen helpt dan goed.
    Wat goed dat je moeder zo een red velvet cake had gemaakt.
    Eventjes zonder internet kan maar niet te lang.

    Xoxo

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

