Fall outfit of the day #2

 photo ootd_zpsapxf5bvt.jpg

Ik vond het vorige week zo leuk om de outfit foto’s te maken dat ik besloot om het deze week weer te doen! Gelukkig was mijn moeder het met me eens. Deze keer gingen we op zoek naar mooie plekjes in de buurt en we kwamen vooral een hele hoop herfstblaadjes tegen. Ook scheen de zon nog eens heel lekker waardoor het een ideale herfstdag was. Mijn outfit is simpel maar past wel precies bij waar ik van houd!

 photo Untitled 7_zpsz8jom2tc.jpg

 photo Untitled 5_zpsxrmbt7wv.jpg

 photo Untitled 4_zpscpyalig3.jpg

 photo Untitled 6_zpsmwas5ril.jpg

Ik draag een heerlijk lang vest van een zachte stof in het grijs. Het vest valt heel soepel en heeft aan de voorkant een waterfall effect wat ik erg leuk vind. Daaronder draag ik een witte overslag blouse en een donkergrijze jeans. Ik draag sneakers met slangen print en mijn rosé gouden horloge om het geheel af te maken.

 photo DSCN2504_zpsof2g80mj.jpg

 photo DSCN2522_zps9aoiq51d.jpg

 photo DSCN2498_zpsnrxhtdql.jpg

Vest: New Yorker
Blouse: H&M
Jeans: Bershka
Sneakers: Guts&Gusto
Horloge: Oozoo

Wat vind je van mijn outfit en zou je graag vaker outfitposts willen zien?
Liefs, Simone

15 thoughts on “Fall outfit of the day #2

  1. Oeh dat lange vest vind ik je heel mooi staan! Ik heb zelf nog geen lang vest in de kast hangen, omdat ik ze vaak net wat té vind. Deze is daarentegen echt perfect als je het mij vraagt hihi! X

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

