Fashion Hotspot – Kenza We Love Fashion

 photo DSCN2531_zpsbyjili9w.jpg

Ruim anderhalve maand geleden opende er een nieuwe fashionstore in Rosmalen, het dorp waar mijn ouders wonen. Ik zag al heel veel leuke foto’s voorbij komen op social media en vond afgelopen week eindelijk de tijd om zelf ook eens te gaan kijken! De winkel is echt prachtig en ik kocht ook een aantal mooie items, waar jullie vandaag al een sneakpreview van krijgen. Benieuwd? Lees dan snel verder!

 photo Untitled 1_zpsgvhhiehq.jpg
Bij binnenkomst zag ik dit al gelijk staan. Super leuk!

 photo DSCN2534_zpsxydcropo.jpg

 photo DSCN2535_zps0986lyjw.jpg photo DSCN2529_zps1curebfe.jpg
Heel veel mooie sieraden! Armbandjes, oorbellen, kettinkjes..

 photo DSCN2523_zpsd1knnmj2.jpg photo DSCN2531_zpsbyjili9w.jpg photo DSCN2524_zpsqvd2skrn.jpg photo DSCN2528_zpsbbsctdat.jpg
Ook de kledingcollectie en accessoire collectie is erg mooi. Kenza we love fashion verkoopt merken zoals bijvoorbeeld Saint Tropez, Selected Femme, Dranella, Copenhagen deluxe en nog veel meer. Super leuk, want niet iedereen loopt hierin en het is toch nog heel betaalbaar! Ze hebben kleding in allerlei stijlen, dus voor ieder wat wils!

 photo DSCN2580_zpsklnuuaa8.jpg
Ik kreeg dit handige tasspiegeltje bij mijn aankopen. Heel leuk!

 photo DSCN2562_zpsbrardrne.jpg

 photo DSCN2567_zpsk0q4xz9n.jpg
Alvast een sneak peak! Ik kocht een hele mooie sjaal, een nieuwe winterjas, een truitje en mijn moeder en ik kregen allebei een héél mooi armbandje bij onze aankopen die we zelf mochten uitzoeken! Morgen krijgen jullie de items beter te zien! De winkel is daarnaast ook gewoon super gezellig en ik vond het heel leuk om er te winkelen. Binnenkort weer eens een kijkje nemenπŸ˜‰

Je kunt Kenza we love fashion vinden op Instagram (Kenzawelovefashion) en Facebook (Kenza we love fashion) en natuurlijk in Rosmalen. Het adres is Dorpsstraat 14.

Liefs, Simone

12 thoughts on “Fashion Hotspot – Kenza We Love Fashion

  1. Wat een leuk, klein (?) gezellig winkeltje. Alleen de aankleding vind ik al top! Volgens mij zie ik al dat je een hele toffe sjaal hebt gekocht❀

    Liked by 1 person

  2. @Simplynspecial Ja hij is inderdaad best klein, heel knus eigenlijk haha! Gelukkig is er genoeg keus in mooie items. Dat klopt helemaal, ben er heel blij mee!

    Like

  3. @Marleen Ja echt om hebberig van te worden! Ik hoorde je trouwens gisteren bij MooiPr! Mijn nagels werden gelakt door OPI dus ik kon niet omkijken haha, echt jammer!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

