Fashion shoplog – Winterjas, trui & sjaal

 photo DSCN2562_zpsowozvscz.jpg

Ik ben eindelijk geslaagd voor een nieuwe winterjas en ik ben er echt superblij mee! Daarnaast kocht ik ook een nieuwe sjaal, een nieuw truitje én ik kreeg een nieuw armbandje. Gister liet ik jullie al de winkel zien waar ik alles kocht, namelijk Kenza We Love Fashion. Benieuwd naar mijn aankoopjes? Kijk dan snel verder!

 photo DSCN2558_zpssos9blg1.jpg

 photo Untitled 8_zpsefk5mxwp.jpg
Mijn nieuwe winterjas is een fake fur jasje van Saint Tropez. Hij is lekker dik en vooral heel erg zacht. Gelukkig heb ik ook nog een warme parka met muts voor wanneer het kouder wordt en gaat regenen en/of sneeuwen, tot die tijd ga ik deze dragen met héél veel plezier.  De jas kostte €99,95.

Ook de sjaal is nieuw en is wit, grijs en lichtroze. Hij is van 100% wol en dus heerlijk zacht en warm. Deze sjaal kostte €24,95.

 photo Untitled 4_zpslkrcebrg.jpg

 photo Untitled 12_zpsxloplpsv.jpg
(Mijn haar is nog nat op de foto’s, let daar niet op haha!)
Ook kocht ik dit truitje van Saint Tropez. Het is heel simpel, maar de mouwen zijn geribbeld, dat is een klein detail dat ik heel leuk vind. Dit truitje kostte €29,95.

 photo Untitled 7_zpsefqedq19.jpg
Mijn moeder kocht ook een trui en we kregen er allebei een heel mooi armbandje bij. Ik draag ze op deze foto samen, omdat ze samen ook wel heel leuk bleken.

 photo Untitled 13_zpsx70clfei.jpg
Close-upje. Heel blij met deze armbandjes!

Zoals je vast wel kunt merken, ben ik heel blij met al mijn nieuwe items. Ik draag ze met heel veel liefde en plezier!
Liefs, Simone

23 thoughts on “Fashion shoplog – Winterjas, trui & sjaal

  1. Meeeh, ik had een reactie getypt, flipt mijn laptop, haha. Maar de winterjas staat je ontzettend leuk! Mooie foto’s heb je ervan gemaakt.🙂 De sjaal en de armbandjes zijn ook hartstikke leuk. Tof dat jullie de armbandjes kregen. Altijd leuk zo’n klein cadeautje!

    Liked by 1 person

  2. @Simplynspecial Hihi, dankje!! Ik heb ze op meerdere plaatsen gezien en deze van Saint Tropez is er ook in verschillende kleuren. Hij zit zo heerlijk, echt een aanrader!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

