Event – Mooi PR Happy Day

 photo DSCN2620_zpsdrshxdto.jpg

Afgelopen woensdag mocht ik aanwezig zijn bij een heel leuk event, namelijk de Happy Day van Mooi Pr. Mooi Pr is een pr bureau dat veel doet met fashion en beauty en werkt voor merken die ik heel erg kan waarderen. Het is voor mij een stukje reizen naar de showroom in de buurt van Amsterdam Sloterdijk, maar dat had ik er graag voor over. Ik heb heel veel leuks en moois gezien en wil dat vandaag graag met jullie delen. Op een aantal producten zal ik later nog verder ingaan door er losse artikelen over te maken. Bereid je alvast voor op héél veel moois en héél veel foto’s!

 photo 928_zpsf9lvmmqu.jpg

 photo DSCN2586_zpscygmmaex.jpg

 photo Untitled 2_zpse6lhienu.jpg

 photo DSCN2666_zpsjpgo1bma.jpg

Ik kwam rond 3 uur binnen en werd hartelijk welkom geheten. Mijn jas werd aangenomen en ik mocht meteen de uitgebreide collecties van Swarovski bekijken. Ik was er altijd van overtuigd dat Swarovski heel erg prijzig is, dat blijkt helemaal niet zo te hoeven zijn. Swarovski heeft sieraden in allerlei prijsklassen en zo dus ook voor ieder wat wils. Ik kreeg een hele mooie ketting mee, de infinity necklace met een combinatie van roségoud en kleine swarovski steentjes.

 photo DSCN2650_zpsf62jf9xf.jpg

Ook zijn er allerlei toffe nieuwe dingen van Swarosvski, bijvoorbeeld de activity trackers hierboven. Deze kun je vergelijken met bijvoorbeeld een Jawbone Up, alleen dan stylish! Deze worden vanaf maart verkocht.

 photo DSCN2610_zpsmzkaqqgz.jpg
Deze kettinkjes zijn ontworpen in samenwerking met Miranda Kerr en zijn al te koop. Ik vind ze erg leuk.

 photo DSCN2599_zps1trwaofe.jpg
Dit is Swarovski Atelier. Het luxere segment van Swarovski. Ze werken hierin samen met designers, op dit moment bijvoorbeeld met Jean Paul Gaultier en hebben ook een eigen Atelier collectie. Deze stukken zijn allemaal wat opvallender en unieker.

 photo DSCN2612_zpsk8hw5blg.jpg

 photo DSCN2616_zpscmtuxv1q.jpg

 photo DSCN2615_zpsu6bmseqi.jpg

Hierna ging ik door naar O’moda, mijn favoriete schoenenwinkel. De winkel in Den Bosch is echt prachtig en ik koop er mijn schoenen altijd met veel plezier. De service is namelijk ook nog eens heel goed. Er werden schoenen gepresenteerd op een hele leuke en mooie manier, het was de nieuwe spring/summer collectie voor 2016. Heel leuk om dat al te mogen zien! Er zaten veel mooie modellen bij.

 photo DSCN2620_zpsdrshxdto.jpg

 photo DSCN2618_zpsgdnyf37c.jpg

 photo DSCN2654_zpsprmqq0mf.jpg

Ik belandde aan bij de prachtige tafel vol mooie bloemen en heerlijke hapjes én bij de cocktailbar. Hier werden cocktails geserveerd gemaakt met Cointreau, een sinaasappellikeur. Ik kreeg een cocktail met de likeur, appelsap, verse limoen en sinaasappel. Hij smaakte erg goed moet ik zeggen!

 photo DSCN2625_zps3pet5ust.jpg

 photo DSCN2631_zpseeiqtfsf.jpg photo 9282_zpsrwauigf8.jpg

 photo DSCN2635_zpsngoe5szt.jpg

 photo DSCN2669_zpsmrzozfgh.jpg

Toen kwam ik bij mijn favoriete merk van de hele dag; Mi Moneda. De eigenaresse en haar compagnon waren ontzettend lief en ontvingen me heel hartelijk. Ze vertelden vol passie over hun werk en over hun nieuwe producten. Mi Moneda is zoveel meer dan de simpele pendants met munten. Ze hebben prachtige sieraden en lanceren binnenkort een nieuw concept: Take what you need. Dit is een heel erg leuk concept met een heel mooi idee erachter, de uitvoering is daarnaast ook nog eens prachtig. Hier ga ik jullie later nog veel meer over vertellen want ik ben onwijs enthousiast.

 photo Untitled 3_zps6fjfzsof.jpg

 photo DSCN2683_zpsk9cvuuvr.jpg

Ik liet mijn nagels doen bij OPI en kreeg de gehele nieuwe Starlight collectie te zien, dit is de collectie voor komende kerst. Er zitten prachtige lakjes tussen. Ik kreeg ‘Comet Closer’ op mijn nagels. Een prachtige champagne-achtige kleur met een heel klein reliëfje erin. Op het moment dat ik dit schrijf, vrijdag, heb ik nog geen enkele chip!

 photo DSCN2643_zpsk0jdwzxk.jpg
 photo DSCN2645_zps2qjlpjoo.jpg

 photo DSCN2647_zpsvvzqwcwl.jpg
Ik sloot af bij Hunkemöller, waar ik natuurlijk al het één en ander van had gezien vanwege mijn bijbaantje. Er hing ook heel veel nieuws bij en ik heb zelfs aan een kijkje kunnen nemen tussen de nieuwe swimwear, gaaf!

Helemaal blij verrast van alle positieve indrukken ging ik weer naar huis. Het was een fijne middag!
Liefs, Simone

31 thoughts on “Event – Mooi PR Happy Day

  1. Wauw, wat een tof en mooi event. Swarovski hoeft inderdaad niet altijd duur te zijn :-)! Zelf heb ik meerdere sieraden van Swarovski, vaak gekregen voor mijn verjaardag ofzo en die hebben dan ook een speciale betekenis. Ik heb bijvoorbeeld 7 of 8 jaar geleden van mijn vriend een ring gekregen, die draag ik dagelijks en hij is nog steeds prachtig :-)!

    Liked by 1 person

  2. @Femkedj Ah dat is zo fijn en mooi, sieraden dragen met betekenis. Vooral als ze van zulke goede kwaliteit zijn dat ze na jaren nog steeds mooi zijn.

    Like

  3. Ik heb hier en daar al wat foto’s voorbij zien komen van dit event. Wat ziet het er mooi en leuk georganiseerd uit🙂 Wie weet zien we elkaar nog eens op een event (of daarbuiten).

    Liked by 1 person

  4. Wat een ontzettend leuk verslagje van dit event zeg! Ik vind de sieraden in samenwerking van Miranda Kerr onwijs leuk, en ook die schoenen met die franjes van O’moda zijn prachtig❤

    Like

  5. @Romy Gelukkig wel een heel goed doel, waarvoor je niet kon gaan! Die zijn echt prachtig, super leuk ook dat je alles kan blijven wisselen. Mi Moneda is echt zoveel meer dan alleen de muntkettingen!

    Like

  6. @Renske Ja tof he! Er zit dan ook zo’n kleine bar in die je in het kettinkje kan klikken. Die kun je kopen met heel veel verschillende teksten of zelfs laten personaliseren, echt een gaaf concept!

    Like

  7. Swarovski heeft onwijs mooie spullen voor een goede prijs. Ik heb een aantal sieraden en pennen uit hun collectie. Ik vind de infinity ketting die je om hebt erg schattig. Heel elegant. Misschien mijn volgende aankoop 😊

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

