Diary – oktober #4

Image and video hosting by TinyPic
Alweer de laatste diary van oktober, want november is van start gegaan! Oktober is naar mijn idee weer voorbij gevlogen. Het was best een fijne en leuke maand waarin ik veel heb gedaan. Ook de laatste week was een hele leuke, vandaag deel ik met jullie de foto’s van deze week.

Maandag


Maandag = weekend, bij mij dan immers! Ik werkte toch wat aan school en aan mijn blog en ging nog even lekker naar buiten. Het was echt heerlijk weer!

Dinsdag

 photo IMG-20151101-WA0000_zps5kguu0ih.jpg

Dinsdag ging ik weer richting Tilburg, ditmaal niet voor school of werk maar voor iets heel gezelligs! Maar voor ik vertrok ging ik eerst met mijn moeder langs Kenza We Love Fashion. Een superleuke kleding winkel waar ik een nieuwe winterjas, sjaal en trui kocht. Toen dus op naar Tilburg! Er was een groot personeelsfeest van de McDonald’s en daar mocht ik nog heen. Ik ging eerst gezellig uiteten met 2 ex-collega’s en daarna gingen we met zijn allen met de bus naar Budel (of all places). Daar was een club afgehuurd voor allerlei McDonald’s filialen. Het was echt een super tof feest!

Woensdag

 photo Untitled 3_zps6fjfzsof.jpg
Ook woensdag had ik een hele leuke dag. Rond de middag vertrok ik naar Amsterdam voor de Happy Day van Mooi PR. Met merken als Swarovski, Opi, Mi Moneda, Hunkemöller en Opi kon ik hier mijn bloggershart ophalen. ‘s Avonds ging ik nog naar de sportschool voor een lesje Zumba.

Donderdag


Donderdag werkte ik aan school en aan mijn blog. ‘s Avonds werkte ik een aantal uurtjes bij Hunkemöller en daarna had ik nog een gezellig avondje met huisgenootjes.

Vrijdag

 photo IMG-20151101-WA0001_zpsdotf6xal.jpg


Ook vrijdag werkte ik aan school. ‘s Middags vertrok ik naar de sportschool want het was weer tijd om te trainen. De avond was echt een top begin van het weekend. Ik ging samen met Julia (een vriendin die ik nog ken van de minor) sushi eten. Daarna gingen we nog een avondje het terras op, super gezellig! Mijn Opi nagellak die er woensdag op kwam, zit er nog steeds perfect op!

Zaterdag

 photo IMG-20151101-WA0006_zpsmfhzzszy.jpg
Tijd om te werken! Vanaf zaterdag hing de Sylvie collectie in de winkel en het was ook nog eens Memberday. Iedereen met een membercard kreeg 20% korting. Het was dus lekker druk, maar wel een leuk dagje. Toen ik zelf wilde afrekenen kwam ik erachter dat ik mijn pinpas kwijt was. Mijn vriendinnetje Wendy kwam gelukkig met haar moeder in de winkel en rekende voor me af, ze ging daarna ook nog naar huis om mijn pinpas te zoeken en die kwam ze ook nog terug brengen waardoor ik ook nog wat van de Sylvie collectie kon aanschaffen. Best friend ever❤. ‘s Avonds nam ik nog een lekkere pumpkin spice latte in de trein. lekker, maar €4,90 voor een koffietje vind ik toch wel echt te gek.

Zondag

 photo IMG-20151101-WA0003_zpsb5ti01ra.jpg
Een onverwacht dagje vrij! Ik ben lekker naar mijn ouders gegaan en ben lekker de hele dag aan het bloggen. Ook ben ik even naar de woonboulevard geweest waar al een heleboel kerstspulletjes te koop waren. Ik heb weer energie op kunnen doen voor de nieuwe week, fijn!

Fijne week allemaal!
Liefs, Simone

PS: Doe je al mee aan deze winactie? Je kunt een MAC lipstick winnen
Image and video hosting by TinyPic

27 thoughts on “Diary – oktober #4

  1. @Saskia Bizar he, hoe snel het allemaal gaat! Wel gezellig, die tijd die er weer aankomt. Al vind ik het nu nog wel te vroeg voor het shoppen van kerstballen etc.

    Like

  2. @Mieke Ja dat klopt helemaal haha! Wat grappig. Het was echt top geregeld daar! Wel toevallig zeg, haha🙂 Niet gedacht dat een van mijn lezers het zou kennen!

    Like

  3. Ik ben ook al begonnen met kerstinkopen, oeps! Ik vind het zo leuk🙂 Wat lief van je vriendin❤ Die moet je houden hihi. Ik vind jouw jas echt zo leuk! Ik wens je weer een fijn weekje meid.

    Like

  4. Leuke foto’s! Mijn hartje begint meteen al sneller te kloppen bij het zien van al die leuke kerstspulletjes! Die hertjes zijn echt super schattig! Ik kan niet wachten om te gaan kerstshoppen!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

