Fabulous Holidays – L’Occitane Advent Kalender

 photo advent kalender_zpsyvdca2av.png

De gezelligste maand van het jaar, december natuurlijk, nadert in een heel snel tempo. Ik ben gek op de gehele decembersfeer en mijn blog kan hier dan ook niet aan ontkomen. Het is een maand vol met gezelligheid en een maand waarvan ik vind dat we onszelf en onze geliefden eens extra moeten verwennen. Ik introduceer hierbij de categorie Fabulous Holidays. Deze categorie zal vanaf nu, tot eind december gevuld worden met de leukste inspiratie, recepten, cadeautips, DIY’s, tags, looks en outfits.De geweldige advent kalender van L’Occitane mag het spits afbijten.

 photo advent2_zps5wkh2yuw.jpg

L’Occitane is een merk dat ik al lang ken, maar waar ik nog nooit iets van had geprobeerd. Vorige week veranderde dat toen ik begon met het testen van een (geweldig ruikende) gezichtscrème van het merk. Ik ben de crème nog uitgebreid aan het uitproberen, maar ben tot op heden héél positief verrast. Het werd dus tijd om me verder in het merk te verdiepen. Al snel kwam ik de advent kalender tegen, die ik jullie natuurlijk niet kon onthouden.

 photo advent_zpszkkeclia.jpg

L’Occitane heeft samen met My Little Paris, een Frans online magazine, de advent kalender ontwikkelt. De kalender ziet er super schattig uit en ik vind het al een cadeautje op zichzelf, zo met die grote strik. Achter elk vakje vind je een heerlijk (beauty)product. Denk bijvoorbeeld aan een stukje zeep, een handcrème of een mini bodylotion.

De kalender kost €39,00 (Wat ik reuze vind meevallen!) en is al online te koop in de webshop en in de boutiques in Utrecht, Rotterdam, Maastricht, Haarlem, Amsterdam en Amstelveen.

Verheug jij je ook al op de decembermaand?
Liefs, Simone

21 thoughts on “Fabulous Holidays – L’Occitane Advent Kalender

  1. @Joojsjesblog Dat vind ik ook! De inhoud stelt ook echt niet teleur, ik heb hem gezien maar heb hem bewust niet helemaal gedeeld, dan is het helemaal geen verrassing meer natuurlijk!

    Like

  2. Ja ik heb ‘m ook voorbij zien komen! Lijkt me super leuk om iedere dag zo’n vakje open te maken🙂 Spannend!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

