Mijn favoriete bloggers van dit moment

design, home, and inspiration afbeelding
bron

Tijd om wat andere lieve bloggers in de spotlight te zetten. Er zijn zo ontzettend veel blogs op het internet te vinden dat je soms de bomen door het bos niet meer ziet. Ik heb op verschillende vlakken verschillende favorieten en ga die vandaag met jullie delen! Laat ik niet teveel praten maar gewoon gauw tot de orde van de dag overgaan!

La Femme Fem
 photo Untitled 2_zpskcyvzfu1.jpg
Femke blogt over van alles en nog wat en dat vind ik super leuk! Ze deelt bijvoorbeeld recepten, schrijft reviews en heeft de tag tuesday geintroduceerd. Elke dinsdag vult ze een tag in, waardoor je haar ook leert kennen.

Montévie
 photo Untitled 4_zpstfsrxwo1.jpg
Renske’s blog Montévie ken ik pas net, maar ik ben lees haar blog heel erg graag. Ze schrijft heel fijn, veel informatieve artikelen die heel leuk en leerzaam zijn. Daarnaast maakt ze mooie foto’s en ook haar lay-out is top. Daarnaast is ze ook nog eens super behulpzaam!

Brittany Elizabeth
 photo Untitled 13_zpso9askpmv.jpg
Brittany is een super lieve meid die op dit moment in Frankrijk woont en in Disney (!!!!) werkt. Ze deelt elke week wat ze in Frankrijk meemaakt en ik vind het super leuk om dat te volgen. Daarnaast schrijft ze ook allerlei andere handige, leuke en persoonlijke artikelen, altijd voorzien van zelfgemaakte, super mooie foto’s!

Diolifestyle
 photo Untitled 6_zpszpc0wosf.jpg
Ik heb regelmatig contact met Dionne via social media. Ik heb haar nog nooit in het echt gezien, maar dat komt er vast snel van. Ze is net thuis van haar rondreis door Spanje en schrijft heel veel diverse artikelen. Er verschijnen bijvoorbeeld regelmatig outfits op haar blog maar ook reisverslagen zijn niet te missen.

Laviededaphne
 photo Untitled 8_zps0ehb7zsa.jpg
Je zou wel kunnen zeggen dat Daphne en ik in hetzelfde schuitje zitten qua school en afstuderen. Helemaal niet leuk, maar wel heel fijn om herkenning te hebben. Daphne maakt de meest prachtige foto’s, ik ben er jaloers op! Daarnaast schrijft ze ook heel leuk.

OurFavourites
 photo Untitled 11_zpsa3hbrcfb.jpg
Lizzy’s blog is een heerlijke combinatie van een kijkje in haar leven, sport, fashion en beauty. Haar My Life As Liz artikelen vind ik het allerleukst; Lizzy’s weken zitten namelijk altijd heel vol!

Wat is jouw favoriete blog?
Liefs, Simone

35 thoughts on “Mijn favoriete bloggers van dit moment

  1. Aaaaah! Je bent de eerste die mij tot favoriete blogger noemt. Ik ben helemaal verbaasd en blij. Wat een onwijs lief stukje heb je over me geschreven!❤ Ik ken een aantal van deze blogs hierboven nog niet dus ik ga zeker wel even een kijkje nemen!

    Liked by 1 person

  2. Ahh een aantal ken ik nog niet, die ga ik als ik terug ben van vakantie zeker eens bekijken.. Maar wat super lief dat ik tussen dit rijtje sta, dankjewel meis!!

    Liked by 1 person

  3. Aah, wat ontzettend lief, meid. You make my day!🙂 Ik voel me echt vereerd dat ik tot één van jouw favoriete bloggers hoor! Ik kende trouwens nog één blog niet, dus daar ga ik snel kijken!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

