Event – Oona Welcome Days

 photo DSCN2751_zpsv6q7eq8e.jpg

Deze week was het weer tijd om af te reizen naar Amsterdam, dit keer naar Oona PR, midden in de stad! Oona organiseerde ”Welcome Days”, een persdag waarop de nieuwe collecties van vele verschillende merken werden getoond. Denk hierbij aan Yves Rocher, River Island, Primark, New Yorker,  [Comfort Zone], Davines, Essentiel, TIMI en Just in Case. Ik heb heel veel moois gezien, dus bereid jullie alvast maar voor op veel foto’s!

 photo DSCN2750_zps6lnvmlg7.jpg

Het uitzicht bij Oona, over het Rokin. Prachtig! Jammer van de regen.

Bij binnenkomst zag ik meteen al Mariëlle van Gek op Make-up. Leuk om haar eens te ontmoeten! Daarna ging ik rond kijken en al snel viel mijn oog op de vele producten van Yves Rocher.

 photo Untitled 1_zpsvzx4j6yc.jpg

 photo DSCN2774_zpss83knuoc.jpg

 photo DSCN2739_zpsrtdxovdi.jpg
De feestelijke make-up collectie trok meteen mijn aandacht. Vooral de blush en de oogschaduw lijken me echt pareltjes.

 photo DSCN2766_zps1rhpqtbk.jpg

 photo DSCN2764_zpsfwyi0bwc.jpg
Ook zag ik héél veel nieuwe haarverzorgingsproducten, waar heel veel interessants tussen zat. Ik heb een aantal shampoos uit deze lijn meegekregen en ga jullie hier dus snel meer over vertellen. De shampoos bevatten geen siliconen, helemaal natuurlijk en zacht voor je haar.
 photo DSCN2784_zpsuv669shw.jpg

 photo DSCN2761_zps3imv8c5n.jpg

 photo DSCN2771_zpsviywcchb.jpg

 photo DSCN2754_zpsp4ojf7zy.jpg

Davines is een merk dat ik nog niet kende maar waar ik héél erg benieuwd naar ben geworden. Davines verkoopt allerlei producten voor het haar. De producten zijn te koop bij vele kapsalons in Nederland.

Ook Primark verraste me met een hele mooie nieuwe sportcollectie. Vele mooie printjes en fijne stoffen.

 photo DSCN2778_zpstpkznrmw.jpg

Ook de make-up collectie van Primark maakte indruk op me. Het zag er allemaal heel goed uit.

 photo DSCN2731_zpst1zgxdw8.jpg

 photo DSCN2752_zpsyn7iighp.jpg
Deze armband van Essentiel trok meteen mijn aandacht. Hij ziet er naar mijn mening erg luxe en duur uit, een echte eyecatcher. De prijs valt echter heel erg mee, €20,00.

 photo DSCN2748_zpsdtrhzomx.jpg
Ook New Yorker verraste me positief. Ik loop de laatste tijd weer vaker bij New Yorker binnen en ik kocht er laatst een heel leuk vest. Nu zag ik ook allerlei leuke items en ik ontdekte ook dat ze mooie lingerie verkopen.
 photo DSCN2751_zpsv6q7eq8e.jpg
Products with a view! Ook [Comfort Zone] is een merk dat ik nog niet kende. Alleen de naam al trok meteen mijn aandacht, catchy! Het is een luxe huidverzorgingsmerk uit Italië. Serums, crèmes, maskers, tonics en ga zo maar verder.

 photo DSCN2758_zpsj3fuw1wy.jpg
Prachtige sjaals van TIMI (This is my independence). Ze voelden heel zacht aan en zijn geschikt om het hele jaar door te dragen.

Wat een hoop moois he?
Liefs, Simone

13 thoughts on “Event – Oona Welcome Days

  1. @Simplynspecial Ja haha, precies! Ik liep daar heel rustig en geconcentreerd rond maar toen ik buiten was, was ik net een stuiterbal van al het moois dat ik had gezien!

    Like

  2. Wat ziet het er allemaal prachtig uit! Ik vind het zo jammer dat ik niet aanwezig kon zijn (haat aan tentamens!!). Het uitzicht is ook echt prachtig he? Ik heb er een keer een event gehad toen de zon volop scheen en dat was echt een feestje. Wel een erg warm feestje, want door de vele ramen werd het er heel erg warm maar wel ontzettend mooi!

    Like

  3. Dat ziet er allemaal heel goed uit, ben erg benieuwd naar je review van de shampoos van Yves Rocher, twijfel steeds vaker om siliconenvrije shampoo te gebruiken maar die maken je haar zo droog en stroef.. Hopelijk is deze lijn beter!

    Like

  4. Ziet eruit als een hele leuke dag! Volgens mij heb ik dat oogschaduwpalette van Yves Rocher met die bruintinten! Heel fijn palette🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

