Reminder – WIN een Mac lipstick naar keuze

Afgelopen zondag kwam er weer eens een leuke winactie online. Je kan namelijk een MAC lipstick naar keuze winnen ter waarde van €19,50! Hoe je mee doet, lees je in dit artikel.

 photo DSCN1562_zps5bo63ydd.jpg
Waar maak je precies kans op?
Eén MAC lipstick naar keuze, TWV €19,50, te kiezen uit de lipsticks op de website van Douglas. De winnares mag deze zelf kiezen, ik bestel de lipstick en hij wordt rechtstreeks naar de winnares verzonden.

Hoe doe je mee?
– Laat een comment achter onder de oorspronkelijke blog (die vind je hier) dat je meedoet, vergeet niet je e-mailadres te melden zodat ik contact met je op kan nemen
– Volg mijn blog op Bloglovin’ en geef dit artikel een
– Volg mij op Instagram

Daarnaast zou ik het heel leuk vinden als je me volgt op Twitter en het volgende Tweet: Ik maak kans op een MAC lipstick naar keuze! Via http://www.lifeofsimone.nl (@Lifeofsimonenl), wanneer je dit doet wordt je naam twee keer opgenomen in de lijst waaruit de winnaar wordt getrokken.

 photo DSCN1563_zpshtci5dph.jpg

Voorwaarden
– Alle meiden uit Nederland en België kunnen mee doen
– De winactie loopt van 31 oktober t/m 14 november.
– De winnares krijg een persoonlijk mailtje, wanneer er binnen 3 dagen niet gereageerd is kies ik opnieuw een winnares uit
– De winnares wordt gekozen aan de hand van Random.org

Doe jij al mee?
XOXO Simone

5 thoughts on “Reminder – WIN een Mac lipstick naar keuze

Laat je een reactie achter? :-)

