Diary – november #1

 photo PicMonkey Collage_zpspohyu2l9.jpg

De eerste week van november zit er al weer op, voor we het weten zitten we aan de oliebollen en proosten we met champagne op een mooi, nieuw jaar! Ik kan niet wachten op de feestdagen, al werkt het weer niet helemaal mee. Wat was het warm buiten de afgelopen week, zeg. Ik heb een hele drukke week gehad, vol met leuke en minder leuke dingen. Tijd om de foto’s met jullie te delen. Ook deze week zijn het er weer lekker veel.

Maandag

Maandag is voor mij weekend, zoals jullie weten! Ik begon mijn week lekker thuis. Ik werkte aan school, aan mijn blog en wandelde tussen de middag heerlijk tussen de herfstbladeren en in de zon. Ik zat er wel weer een beetje doorheen qua school, afstuderen is echt zoveel zwaarder dan dat ik van te voren had gedacht.

Dinsdag
Dinsdag was ik nog een dagje thuis. De hele dag werkte ik aan school en ook nog wat aan mijn blog. ‘s Avonds reed ik samen met papa naar Tilburg, ik reed voor het eerst in zijn auto en gelukkig ging dat goed. Toen ik alles had uitgepakt ging ik nog lekker even naar de sportschool. Ik werd wel super verkouden en helemaal niet lekker, alweer😦

Woensdag

 photo IMG-20151108-WA0003_zpsaxvzhosh.jpg
Ook woensdag werkte ik de hele dag aan school, maar niet voor ik naar de winkel was geweest. Ik ging boodschappen doen, naar het Kruidvat voor vitaminepillen en naar de markt voor veel vers fruit. Ik kocht perssinaasappels, frambozen, citroenen en bananen. Vitamineboost voor mijn verkoudheid! ‘s Avonds at ik met huisgenootjes bij Happy Italy, ik nam er voor het eerst een salade, die super lekker was. Hierna ging ik naar de sportschool voor een lesje Zumba, maar toen ik buiten kwam was mijn band helemaal leeg. Ik moest dus helemaal naar huis lopen (meer dan een uur) en omdat niemand zin had om me tegemoet te komen of op te halen voelde ik me helemaal niet prettig. Het stukje door de stad vind ik niet eng, maar de rest van het stuk wel. Het was hartstikke donker, koud en mijn mobiel was ook nog eens bijna leeg. Wat een rot einde van de dag. Ik ging dan ook met barstende hoofdpijn slapen. Deze foto vond ik nog wel van de les waar ik naartoe ging!

Donderdag

 photo IMG-20151108-WA0001_zpsa2pojcmw.jpgDonderdag was het weer vroeg dag! Ik vertrok naar Amsterdam voor de persdag van Oona, waar jullie eergisteren het verslag van hebben gelezen. Ik ging als een speer langs MAC in de Bijenkorf, ik had helaas geen tijd om uitgebreid te kijken dus nam alleen Fix + mee. Hierna ging ik heel snel naar huis omdat ik moest werken. Bij thuiskomst hoorde ik dat ik een uur later kon beginnen met werken, haast voor niets dus! Ik kon nog even rustig eten en daarna werkte ik een heel fijn koopavondje. Bij thuiskomst schreef ik een blog en daarna was het tijd voor een avondje met mijn beste vriendinnetje, we gingen zelfs nog even naar de stad voor een dansje.

Vrijdag
 photo IMG-20151108-WA0006_zpshpjwkedj.jpg

Vrijdag was het wéér tijd voor school, maar deze keer wel heel gezellig, samen met Julia. Ik maakte eerst een heerlijke lunch voor ons en daarna gingen we verder met brainstormen voor mijn scriptie wat heel goed lukte. ‘s Avonds maakte ik lekkere wraps en ik blogde de hele avond.

Zaterdag
 photo IMG-20151108-WA0005_zpsuccbyl1l.jpg photo IMG-20151108-WA0004_zpswaafhnxo.jpg
Zaterdag had ik onverwachts vrij van het werk en daarom wist ik eigenlijk niet zo goed wat ik moest doen. Ik moest wel in Tilburg blijven want zondag zou ik wel moeten werken, maar er was helemaal niemand thuis waardoor ik de hele tijd alleen was. Ik besloot lekker te gaan sporten en na een lunch en douche ging ik naar de stad om gewoon lekker rond te kijken. Bij de Hema zag ik al een heleboel kerstspulletjes, bij H&M mooie cadeausetjes, en bij Vero Moda paste ik een jurkje dat ik wel zou willen dragen tijdens de kerst. Ik kocht niets trouwens, al twijfelde ik een hele tijd over een Shimmer Brick bij de Bobbi Brown corner in de Douglas.

Zondag
 photo IMG-20151108-WA0007_zps2p96tnwv.jpg

Zondag werkte ik wel een dagje en daarna kwam mijn vader me ophalen in Tilburg, super fijn, want de treinen reden weer eens niet. We aten gezellig samen en keken Penoza, super spannend weer! Zondag is mijn cheatday en ik vond eindelijk mijn lievelingschips in kleine zakjes, liiiike! Nu maak ik dit weekoverzicht af en ga ik snel slapen.

Have a nice week!
XOXO, Simone

35 thoughts on “Diary – november #1

  1. Ik snap heel goed dat het afstuderen je heel zwaar valt! Ik wou dat ik iets kon doen om je te helpen, maar helaas lukt dat mij denk ik niet. Ik hoop voor je dat die vitaminepillen helpen!🙂

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

