Fabulous Holidays – OPI Starlight Collectie

 photo Untitled 3_zps6fjfzsof.jpg

Twee weken geleden kreeg ik de kans om de Opi Starlight collectie eens in het echt te bewonderen. Ik was meteen enorm onder de indruk en na één kleur te hebben getest was ik overtuigd. Hier moest en zou ik jullie meer over vertellen. Ik laat jullie alle kleurtjes zien inclusief swatches van mijn favoriet. Al klaar voor feestelijke nagels? Lees dan snel verder.

 photo HRG32_LoveisinMyCards_zpsodmjxkgi.jpg      photo HRG33_Ro-man-ceontheMoon_zpsuebxxozk.jpg
Love is in my cards & Ro-man-ce to the moon

 photo HRG34_GuysandGalaxies_zpscq41vwog.jpg      photo HRG36_CosmowithaTwist_zpskyfb459k.jpg
Guys & Galaxies & Cosmo with a twist

 photo HRG35_ImintheMoonforLove_zps7jooeewf.jpg      photo HRG41_BytheLightoftheMoon_zpsfmzbpfjd.jpg
I’m in the moon for love & By the light of the moon

 photo HRG38_CenteroftheYou-niverse_zps13b3njaf.jpg      photo HRG40_IDriveaSupernova_zpsbnngs92r.jpg
Centre of the you-niverse & I drive a Supernova

 photo HRG39_SuperStarStatus_zpsg9vvqcrr.jpg      photo HRG42_CometCloser_zpstm4gawun.jpg
Superstar Status & Comet Closer

 photo HRG37_GiveMeSpace_zpsssz8zdpv.jpg      photo HRG43_IsThisStarTaken_zpsc9tjswet.jpg
Give me space & Is this star taken?

 photo HRG08_OPI_AllStars_Mini_4_Pack_zpshgs3cuhs.jpg
Mini set All Stars

Tijdens de persdag van Mooi PR kreeg ik een hele fijne manicure van Opi. Hieronder zie je een foto van de manicure en het kleurtje ”Comet Closer” uit bovenstaande collectie op mijn nagels. Deze lak heeft 5 dagen gezeten zonder chips, 8 dagen met kleine chips en daarna heb ik hem verwijderd. Super dus! Er zit een klein reliëfje in, waardoor hij extra goed blijft zitten.

 photo DSCN2683_zpsk9cvuuvr.jpg

 photo Untitled 3_zps6fjfzsof.jpg

De lakjes zijn al te koop in onder andere parfumerieën en drogisterijen voor €14,95 per stuk. Het setje mini’s kost €22,95.
Zoals je wel kunt lezen ben ik helemaal enthousiast over de collectie die OPI speciaal voor de feestdagen is ontwikkeld.

Wat is jouw favoriet?
XOXO, Simone

18 thoughts on “Fabulous Holidays – OPI Starlight Collectie

  1. Ik vind dat OPI altijd hele mooie nagellakken heeft en maakt, maar ik vind ze zó duur, haha. Mooie lak heb je opgekregen en wat goed dat hij zo lang bleef zitten!

    Liked by 1 person

  2. Oeh, nice! Centre of the you-niverse en Guys & Galaxies vind ik er zo het mooist uit zien. En ik vind je echt prachtig op de laatste foto, je haar!!❤

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

