Fall outfit of the day #3 – Basic

 photo Untitled 2_zpsjbzmlq3p.jpg
Ik heb de smaak te pakken! Ook deze week heb ik weer een outfit voor jullie vastgelegd. Toen ik dit artikel aan het maken was, bedacht ik me dat het een budget outfit is, alles wat ik draag is namelijk heel betaalbaar. Benieuwd naar de outfit? Lees en kijk dan snel verder!

 photo Untitled 10_zpsmumlu9vw.jpg

 photo Untitled 13_zpsd3yl8tms.jpg

 photo Untitled 5_zpszfem9w7u.jpg

 photo Untitled 3_zpszyxgagjv.jpg
Ik draag het volgende:
– Zwart coltruitje van H&M
– Grijze jeans van Bershka
– Laarsjes van Guts&Gusto (met verborgen sleehakje)
– Tas H&M
– Sjaal Hema
– Horloge Oozoo
– Armbandje Gasteltje
– Oorbellen H&M

 photo Untitled 8_zpsidkvcsji.jpg

 photo Untitled 9_zpsn0zkxiw2.jpg
Het is een hele fijne outfit om een dagje in te studeren, naar school te gaan of lekker door te stad te wandelen. Ik ben de laatste tijd helemaal gek op coltruitjes en daarom besloot ik dan ook om er nog een zwart exemplaar bij te kopen bij H&M. Ook mijn laarsjes van Guts&Gusto (vorig jaar) zijn nog steeds favoriet en nog steeds net zo mooi als toen ik ze kocht.

XOXO, Simone

17 thoughts on “Fall outfit of the day #3 – Basic

Laat je een reactie achter? :-)

