Mijn high end beauty wishlist

Met een hele collectie make-up, verzorging en geurtjes zou je denken dat ik niets meer nodig heb. Dat is eigenlijk ook wel zo, maar daarmee bedoel ik niet dat ik niets meer wil hebben. Er zijn nu eenmaal zoveel mooie beauty producten op de markt, dat er altijd wel wat te wensen blijft. Momenteel ben ik helemaal into de high end beauty producten omdat ik deze nu eenmaal met nóg meer plezier gebruik. Vandaag laat ik zien wat ik nog graag aan mijn collectie toe zou willen voegen.

Image and video hosting by TinyPic

1. Met stipt op één: een Bobbi Brown Shimmer Brick. Het liefst in Bronze of Pink Quartz. Ze zijn echt super, super, super mooi en ik lees er ook alleen maar positieve reviews van. Helaas is het prijskaartje iets minder positief: €48,00. Toch denk ik dat ik er één van mijn volgende salaris ga kopen, ze zijn ook gewoon zo mooi!

2. Vorig jaar kocht ik een set met kwasten van Real Techniques die ik vervolgens dagelijks (soms zelfs meerdere keren per dag) heb gebruikt. De kwasten doen het zeker nog, maar ik merk wel dat ik ze héél intensief heb gebruikt. De face set van Manon Tilstra’s Todays Beauty kwastenlijn lijkt me dan ook wel wat. Deze koop je voor €35,00.

3. Anastasia Dipbrow is ook zo’n product waar ik héél veel goeds over hoor en zie. Mijn wenkbrauwen vind ik heel belangrijk en daarom zou ik dit product dan ook graag proberen. Ook hier hangt helaas een flink prijskaartje aan, maar liefst €29,50 betaal je voor dit potje.

4. Het MAC eyes x 9 palette in de kleur Amber Times bevat kleurtjes die ik al in allerlei paletten heb zitten. Toch zou ik graag mijn favoriete kleuren in één palette hebben van hele goede kwaliteit. Deze kost €39,00, wat ik voor negen oogschaduws eigenlijk niet héél veel vind. Ook deze staat dus hoog!

5. Marc Jacobs Decadence. Het flacon alleen al, de geur is daarnaast ook nog eens heerlijk. Deze geur gaat vanaf 30ML voor €48,00.

6. Producten van Philopsophy. Vooral naar Purity Made Simple en Hope In A Jar ben ik heel benieuwd geworden. Ook deze producten zijn stuk voor stuk heel prijzig.

7. Guerlain Lingerie de Peau BB cream. Ik heb deze nog nooit getest, maar de reviews zijn zo lovend dat ik dit ook echt zelf wil proberen. Deze is voor ongeveer €45 te koop in luxe parfumerieën.

8. MAC Soar en MAC Faux, hier heb ik niets aan toe te voegen! Alleen dat ze voor €15,50 en €19,50 te koop zijn.

9. En ten slotte nog een Anastasia product, namelijk het heel hoog geprijsde contour palette. Ik ben echter al tijden op zoek naar de perfecte kleuren om mee te shapen en contouren en ook hiervan heb ik enkel positieve reviews gelezen. Voor dit palette betaal je wel maar liefst €54,95, een klein fortuintje als je het mij vraagt.

Al met al prachtige producten die ik nog eens toe zou willen voegen aan mijn stash.
Wat staat er op jouw beauty wishlist?
XOXO Simone

13 thoughts on “Mijn high end beauty wishlist

  1. Wat een prachtige wishlist! Hoe mooi ziet dat palette van MAC er niet uit? En ik ben zo benieuwd naar Decadance van Marc Jacobs. Ik zou het liefst al zijn parfums hebben. Het contour palette van Anastasia is ook ‘wauw’, maar ik heb totaal geen verstand van contouren. En Faux is zeker een aanrader. Het is één van mijn favorieten!

    Like

  2. Wauwie, wat een wishlist. Ik wil ook heel graag de Anastasia dipbrow en contour palette uitproberen! Er staan ook nog een heleboel MAC lipsticks op mijn wishlist! Oh en nog een Sephora palette.

    Like

  3. Mooi lijstje. Wel lekker expensive hihi ♡ hopelijk kun je veel van de items snel van je lijstje strepen. Mac Faux is pretty.

    Like

  4. Wat een lijst! Ik wil ook graag real technique kwasten hebben! En MAC Soft & Gentle staat hoog op mn lijstje!

    Like

  5. Ik heb best veel van wat er op dit lijstje staat haha.. De dipbrow en countourkit zijn ge-wel-dig, de shimmerbrick heb ik in Bronze en vind ik zo mooi, maar misschien is dat voor jou meer een bronzer dan een highlighter (wat bij mij dus is), de producten van Philosophy zijn super fijn en Soar en Faux zijn mijn echte favorietste lipproducten ever. En als ik heel eerlijk mag zijn… Je kunt (naar mijn mening hoor) voor €39 veel betere (en meer) oogschaduws halen dan die van Mac..

    Like

  6. Een Shimmerbrick van Bobbi Brown staat ook op mijn wishlist!! En ook het palette van Mac.
    De producten van Philosophy zijn echt de moeite waard! Ik gebruik Purity Made Simple elke dag en deze is zo fijn en zacht voor mijn huid. Zeker het geld waard en hij werkt ook zuinig. Ik heb een kleine verpakking en doe er al enkele maanden mee en hij is nog niet halfleeg!!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

