Fabulous Holidays – Benefit Partysets (LE)

https://media.douglas-shop.com/884305/900_0/Benefit_Cosmetics-Gift_Sets-Life_Of_The_Party.jpg

De leuke persberichten voor de feestdagen stromen mijn mailbox binnen, toch zijn er altijd een aantal merken die extra mijn aandacht trekken. Benefit is een heel mooi make-up merk welke steeds meer mijn aandacht trekt. Sinds de Douglas in Tilburg (het filiaal waar ik eigenlijk altijd kom) is verbouwd en een prachtige Benefit Browbar heeft, interesseert het merk me meer en meer. Ik kreeg het leuke bericht dat Benefit met een aantal hele mooie (goed geprijsde!) partysets komt, en dat moest ik natuurlijk met jullie delen!

Pucker Up & Party

https://media.douglas-shop.com/884306/900_0/Benefit_Cosmetics-Gift_Sets-Pucker_Up_Party.jpg
Een mooi setje met producten voor je lippen én wangen. De inhoud is een benebalm, posiebalm, benetint en een posietint (die namen, leuk he!). De benebalm en posiebalm komen in travelsize en de posietint en benetint in full size. Deze set kost €28,50.

Life of the party!
https://media.douglas-shop.com/884305/900_0/Benefit_Cosmetics-Gift_Sets-Life_Of_The_Party.jpg
Dit is echt mijn favoriete set! Je kunt hier namelijk een hele partylook mee maken, extra geschikt voor de feestdagen dus! De box bevat mini’s van POREfessional, They’re real! mascara, dandelion/rockateur blush, benetint, drie fullsize oogschaduws, een kwast voor het gezicht en een spons applicator (WAAROM, zo zonde!). Deze box kost €37,00.

Real cheeky party

Voor de blushliefhebber is deze box perfect! Hij bevat namelijk 5 (!!) fullsize blushes, één highlighter en een mini mascara! Hiervoor betaal je €45,00.

Get your party on!
https://media.douglas-shop.com/884307/900_0/Benefit_Cosmetics-Gift_Sets-Get_Your_Party_On.jpg
Maar liefst 4 fullsize producten zitten er in deze kit; de Hoola bronzer, High beam highlighter, They’re Real mascara en Gimme Brow, een gekleurde wenkbrauwgel. Deze set kost €66,00.

Party Poppers
https://media.douglas-shop.com/884309/900_0/Benefit_Cosmetics-Gift_Sets-Party_Poppers_Advent_Calender.jpg

Dit is een soort van adventkalender, en dat vind ik leuk! Hij maakt al muziek wanneer je hem open klapt en er zitten 12 mini’s in verstopt. Namelijk travelsizes van the POREfessional (een primer), They’re real mascara én remover, Lollitint, High Beam, Ooh la lift, Whatt’s up!, BADgal, Sugarbomb + Hoola lipgloss, een voedende gezichtscreme en de rockateur blush. Een super complete set dus, en dat voor €49,00.

Zou jij een van de pakketjes willen geven of krijgen? Ik in ieder geval wel! Alle sets zijn te koop bij Douglas.
XOXO, Simone

PS: Allemaal heel erg bedankt voor het meedoen aan de winactie, de winnares is inmiddels bekend gemaakt. Inmiddels heb ik de 400 volgers bereikt en daarom is het binnenkort wéér tijd voor een leuke winactie, stay tuned❤

9 thoughts on “Fabulous Holidays – Benefit Partysets (LE)

  1. Benefit is echt een merk waar ik nieuwsgierig naar ben. Maar de prijzen houden me tegen. Ik ben benieuwd of het nu echt zijn geld waard is🙂 Heb jij al ervaring met dit merk?

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

