Diary – november #2

 photo donderdag_zps42ojne7x.jpg
De tijd vliegt zó hard voorbij. Ik word er bijna bang van, vooral wanneer ik aan het inleveren van mijn scriptie denk. Dit komt natuurlijk weer steeds dichterbij. Ik wil verder niet teveel uitweiden over de data enzo, dat horen jullie vanzelf wel. Ik heb eigenlijk wel een hele fijne en leuke week gehad, tot het nieuws uit Parijs kwam. Vreselijk wat daar is gebeurd..

Maandag
 photo PicMonkey Collage_zpsxj4txylz.jpg
 photo maandag_zpsvcvsjxfm.jpg
Ik ging even naar de stad, want ik had een nieuw zwart tasje nodig om mee te nemen tijdens het uitgaan. Op donderdag stond er een heel leuk feestje op de planning en mijn oude tasje was net kapot gegaan. Ik fietste in Rosmalen naar het station en nam de trein naar Den Bosch. Den Bosch blijft mooi❤. Ik paste ook nog een hele mooie jas, bij jawel, C&A! Na anderhalf uur nam ik, inclusief nieuw tasje, de trein weer terug naar Rosmalen.

Dinsdag
 photo dinsdag_zpsvowl6y8y.jpg
Op dinsdag vertrok ik weer richting Tilburg. Er stond een inspiratie en brainstormsessie op het programma welke eigenlijk bijna mijn hele dag in beslag nam. Ik probeerde voor het eerst de Skyr Yoghurt, super lekker!

Woensdag
 photo woensdag_zpsznfcpff4.jpg
Mooie quote❤! Daarnaast zie je mijn outfit van die dag. Ik stond heel vroeg op en ging meteen naar de markt waar ik lekker veel vers fruit kocht. Daarna weer naar huis om allemaal huishoudelijke taakjes te doen. Ik vertrok naar school waar ik heel zenuwachtig aan kwam. Ik had namelijk weer een belangrijk feedback gesprek. Gelukkig was het eens positief! Met een blij gevoel weer richting huis. ‘s Avonds ging ik nog lekker sporten.

Donderdag
 photo donderdag_zps42ojne7x.jpg
Ik had me al tijden verheugd op donderdag. Ik deed eerst allerlei boodschapjes (drank!), lunchte met eiwitpannenkoeken en verse aardbeitjes, werkte aan school en daarnaast ook nog een paar uurtjes bij de Hunkemöller. Daarna was het tijd voor een hele leuke avond. Hij begon thuis met een vol huis met huisgenootjes en vrienden en heel veel drankjes. Daarna gingen we naar Studentsounds, een halfjaarlijks feest in de 013. De vorige keer was het echt heel erg vet, maar deze keer viel de muziek steeds uit.. sta je daar in een stille zaal. Gelukkig was het wel heel gezellig. We gingen rond half 5 naar huis, dat zegt genoeg.

Vrijdag
 photo vrijdag_zpseynegdt3.jpg
Vrijdag heb ik eigenlijk de hele dag in bed gelegen. Ik besefte me wel even hoe fijn Fix+ is, want mijn make-up had de hele avond daarvoor goed gezeten, terwijl het er normaal zo af is bij een feestje. Vlak voor ik wilde gaan slapen kwam het slechte nieuws over Frankrijk bij me binnen. Ik was zo moe dat ik toch in slaap viel.

Zaterdag
 photo zaterdag_zpsnxnrjsul.jpg
Ik werd héél vroeg wakker en heb de hele ochtend tv gekeken, het nieuws over wat er in Parijs was gebeurd greep me zo aan. Alle beelden, de interviews met overlevende en het aantal oplopende doden.. vreselijk. Ook dacht ik meteen aan de lieve Brittany die op dit moment vlakbij Parijs woont. Ik had haar de dag ervoor nog een berichtje gestuurd dat ik niet kon wachten om naar Parijs en Disney te gaan.. zo raar dat de situatie dan opeens helemaal veranderd. Gelukkig las ik al snel dat ze veilig was. Ik werkte de rest van de dag en vertrok daarna naar Rosmalen. Daar aangekomen zag ik dat ik de 400 volgers heb behaald, zo’n getalletje zegt op zo’n dag eigenlijk heel weinig, maar het deed me toch heel veel. Bedankt allemaal❤

Zondag
 photo zondag_zpsftolgtpk.jpg
Gister was het tijd voor mijn scriptie én mijn blog. Niet erg, als je het weer buiten bekeek. Het regende echt de hele dag en het waaide ook ontzettend hard. ‘s Avonds at ik allerlei soorten gewokte vis, groenten en rijst. Smaakte goed!

Komende week ga ik weer héél hard aan de slag voor mijn scriptie, veel sporten en daarnaast staan er gezellige avondjes op het programma!
XOXO, Simone

11 thoughts on “Diary – november #2

  1. Aaaah! Zo lief dat je mij in het artikel noemt!❤ het was inderdaad zo bizar dat we het er die dag nog over hadden. Kom maar wanneer het veilig is, ja?! Ik vind het super leuk voor je dat je de 400 volgers heb behaald, je verdiend het helemaal!

    Liked by 1 person

  2. Inderdaad een fijn weekje zo te zien/lezen🙂 Die bril staat jou erg goed moet ik zeggen! Heb je de fix+ al gereviewd? Ik ben er wel benieuwd naar, namelijk!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

