Make-up look of the day

 photo Untitled 1_zpscyhktofy.jpg

Tijd voor eens wat anders dan mijn eeuwige bruin/bronze make-up looks! Ik heb mijn Springbreak palette van MUA er weer eens bij gepakt en ben aan de slag gegaan met paars en roze! Daarnaast heb ik bijna al mijn favoriete producten van dit moment gebruikt, welke je allemaal terug vind in dit artikel. Benieuwd? Lees dan snel verder.

 photo Untitled 6_zpspevtxbqy.jpg
De look! Op mijn gezicht draag ik de Nude Illusion foundation van Catrice, Collection concealer, Catrice prime & fine poeder, MAC New Romance blush en MAC Soft & Gentle highlighter.

 photo Untitled 5_zpsfwvxnfe7.jpg

 photo Untitled 3_zpsfnm8bheg.jpg
Op mijn lippen draag ik Please Me van MAC, een roze matte lipstick. Heel mooi, vind ik zelf!

 photo Untitled 8_zpsjijkaxfx.jpg
(Sorry voor de messy eyebrows, moet er echt wat aan laten doen!)

 photo Untitled 14_zpsfzeh1bvr.jpg
Voor mijn ogen heb ik het MUA springbreak palette gebruikt. Van links naar rechts en van de bovenste rij naar de onderste nummer ik ze even van gemak. De roze kleur op de bovenste rij (nummer 5) heb ik over mijn hele ooglid gebruikt. De bruine kleur daarnaast (nummer 6) als transitiekleur in mijn crease. De donkerpaarse kleur daaronder, nummer 12 heb ik in mijn outer-v gebruikt. Ik heb alles geblend met nummer 7, de lichte kleur. Deze heb ik ook onder mijn wenkbrauwbot gebruikt en in mijn binnenste ooghoek. Onder mijn wimperrand heb ik nummer 2, een glitterende roze kleur en weer nummer 12, de paarse kleur gebruikt. In het echt zijn de kleuren wat intenser, helaas komt dit niet helemaal goed over.

 photo DSCN2906_zpsljaaier8.jpg

 photo DSCN2908_zpsoeash795.jpg

 photo DSCN2917_zps0ooi3lsg.jpg

 photo DSCN2916_zpsm5dml7mp.jpg
Nog even alle producten bij elkaar. Mooi zijn ze he?❤

XOXO, Simone

21 thoughts on “Make-up look of the day

  1. Prachtige look! Ik gebruik het Spring Break palette ook supergraag🙂 Ik moet ook maar eens de paarse kleuren erbij pakken🙂

    Like

  2. Mooie look heb je gemaakt. Dat moet ik ook eens wat vaker doen, een keer wat anders dan mijn standaard make-up routine. Ik wil ook nog steeds graag soft & gentle, blijft mooi!

    Like

  3. Onwijs mooie look! Please me staat je erg goed. Ik baal er zo erg van dat Please me mij niet staat, bij anderen vind ik hem altijd zo mooi. Je ooglook is ook erg mooi, perfect bij je oogkleur. Leuk om te zien dat je budget afwisselt met duurdere merken!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

