Fashion faves – Elise Store

Nieuwe webshops ontdekken wanneer ik eigenlijk zou moeten studeren is één van mijn sterkste punten. Ik ken er al een hele boel en kijk daar dan ook geregeld in rond. Wat mij de laatste tijd echter wel opvalt is dat al die fashion webshops stuk voor stuk steeds duurder worden. Opeens stuitte ik op Elisestore, een fashion webshop die wél betaalbare items verkoopt. Ik heb een aantal hele mooie items geselecteerd die ik wel zou willen bestellen!

Image and video hosting by TinyPic

Sjaal in mijn favo kleurtjes. Ik heb hem namelijk al, gekocht in een plaatselijk winkeltje. Toen ik die sjaal liet zien kreeg ik heel veel complimenten, dus deze moest ik wel met jullie delen. Op Elisestore.nl kost deze namelijk maar €14,99. (Ik kocht hem voor €24,99 en het is écht dezelfde haha)
Bikerboots. Ik ben al een tijdje op zoek naar platte, zwarte laarsjes die laag zijn. Leuk om onder rokjes en jurkjes te dragen zonder er tuttig bij te lopen. Deze zijn perfect. Zeker als je naar de prijs kijkt; €34,99.
Ook de lace-up trend spreekt mij onwijs aan. Deze blouse lijkt me heel erg mooi met een zwart hemdje eronder. Deze kost €24,99.
♥ Op deze tas ben ik écht verliefd. Ik ben al een tijdje op zoek naar een wat groter tasje dan een tasje dat ik meeneem als ik uitga, maar wel een stuk kleiner dan mijn handtas. Bijvoorbeeld voor wanneer ik even de stad in ga of bijvoorbeeld naar een event. Dit formaat is dan super handig én heel fashionable. Deze is €26,95.
Zien jullie waar deze sneakers knock-offs van zijn? Ik wel! Ik vind ze super tof en zou ze heel graag aan mijn collectie willen toevoegen. Ze kosten €34,99, dus voor de prijs hoef ik het niet te laten.

Nu nog even op mijn salaris wachten en dan ga ik dénk ik de laarsjes/sneakers (of misschien wel allebei..) en de tas bestellen! Ook de blouse vind ik wel héél tof, dus die zou ik ook wel willen.

15 thoughts on “Fashion faves – Elise Store

  1. Pingback: Fashion – Elise Store bestelling | Lifeofsimone

Laat je een reactie achter? :-)

