MAC wishlist

Een hele tijd geleden, vorig jaar december, stelde ik een MAC wishlist op. Ik kwam hem toevallig tegen en kon heel wat dingen van het lijstje afstrepen. De Please Me lipstick, Soft&Gentle Mineralized skinfinish, New Romance Mineralized blush en de Fix+ spray zitten inmiddels in mijn stash en daar ben ik heel blij mee. Ik zou ik niet zijn als ik niet inmiddels alweer wat nieuws te wensen heb. Bovenaan mijn make-up wishlist staat met stipt op één; een Bobbi Brown Shimmerbrick. Echter blijft MAC ook één van mijn favoriete merken en daarom heb ik weer een heel mooi lijstje op kunnen stellen. Vooral de lipsticks en blushes wil ik heel graag aan mijn collectie toevoegen. Ik heb ook een nieuwe manier om te sparen voor MAC producten, die heel kneuterig klinkt, maar heel goed werkt. Benieuwd? Lees dan snel verder.

Image and video hosting by TinyPic


Sinds kort spaar ik koopzegels. Ja, lach maar, dat doe ik zelf ook haha. Maar ik vind het echt leuk en het werkt goed. Ik koop altijd al mijn boodschappen bij de Plus. Bij elke euro die je daar besteed kun je een koopzegel kopen, hier betaal je 2 cent voor. Wanneer je 200 zegels hebt, is je kaart vol. Je hebt dan dus €4,00 uitgegeven en je krijgt er €6,00 voor terug. Nu doe ik het niet alleen voor die €2,00, maar ook omdat ik zo ongemerkt geld spaar, waar ik dus MAC producten van kan kopen! Inmiddels heb ik 1,5 kaart vol, nog 1,5 en ik kan een MAC lipstick kopen!

x Lipsticks in Faux, Velvet Teddy, Brave en Kinda Sexy (€19,50 p.s.)
x Blushes in Springsheen, Melba en I’m A Lover (22,50 p.s.)
x Mineralize blush in Warm Soul (€24,50)
x Mineralize skinfinish in Cheeky Bronze (€29,50)
x Paintpot Painterly (€20,00)
x Eyes x 9 Amber Times (€39,00)

Een nieuwe lipstick en blush staan dus bovenaan mijn lijstje en daar zal ik dan ook zeker voor gaan kijken wanneer ik weer eens in de buurt van een MAC counter kom. Ook het Eyes x 9 Amber Times vind ik prachtig, al twijfel ik hier een beetje over, omdat Ilse (Ielss.nl) zegt dat je voor het geld van dit palette vele mooiere en betere oogschaduws kunt kopen. Ik vertrouw en geloof haar helemaal hierin, maar ik vind het palette zo mooooi!

Wat staat er op jullie wishlist en hebben jullie nog aanraders voor mij?
XOXO, Simone

36 thoughts on “MAC wishlist

  1. Wat een prachtig lijstje! Ik zou van Mac nog dolgraag een matte bordeaux rode lipstick willen en een oogschaduwpalette… even sparen nog maar!😉

    Liked by 1 person

  2. Ik blijf fan van de kwaliteit van de producten van MAC! Zelf vorig jaar mijn eerste product aangeschaft en het gaat werkelijk ook nog zo lang mee dus het is het geld zeker wel waard.
    De lipstick kleuren staan ook zeker nog op mijn wishlist!

    Like

  3. Mooie producten allemaal. De lipstick Diva en lipliner Ms Diva staan hoog op mijn wishlist. Daarnaast moet ik een MAC blush bij hebben, omdat een blush van MAC spoorloos uit mijn collectie is verdwenen.. Heel bizar!

    Liked by 1 person

  4. Wat een prachtige wishlist! Het palette ziet er supermooi uit. Echt mijn kleuren! Het liefst wil ik een blush van Mac in mijn stash (heb ik nog niet), maar ik weet totaal niet welke🙂

    Liked by 1 person

  5. Heel slim om op die manier geld te besparen zeg, zou ik ook eens moeten doen haha. Ik vind het een toffe wishlist. Als je qua lipsticks nog aanraders wilt moet je het maar zeggen, want heb inmiddels 21 MAC lipsticks haha.

    Liked by 1 person

  6. @Rosanne Dankjewel!🙂 Ik ben wel heel benieuwd naar je aanraders, ik heb op dit moment alleen nog maar Please Me en die vind ik mooi, maar wel heel roze. Ik wil graag wat herfst/winterkleurtjes erbij!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

