Happy moments – oktober & november

In deze tijden van heel veel slecht en verschrikkelijk nieuws is het de kunst om optimistisch te blijven. In een wereld waarin zoveel gebeurd is dat soms heel lastig maar wel noodzakelijk. Wanneer je beseft wat je hebt en wat je allemaal meemaakt, kun je hier veel bewuster van genieten. Daarom maak ik zo nu en dan een happy list, die ik vandaag met jullie deel. Een beetje zonneschijn in deze (letterlijk!) koude, grijze en regenachtige dagen.



x Lieve mensen die me helpen met mijn scriptie
Ik mag van geluk spreken met de lieve mensen om me heen, die me oppeppen en vrolijk maken, maar me ook helpen met mijn scriptie zelf. Uren brainstormen met lieve vriendinnen die speciaal naar mij toe komen (Thanks Juul en Roos!), familieleden die willen helpen en interesse tonen, docenten die me willen helpen. Zo fijn! Ik heb nu ook daadwerkelijk het idee dat ik stappen aan het maken ben en dat is echt een goed gevoel! Ook kreeg ik afgelopen week van mama zomaar een cadeautje omdat ik zo goed mijn best doe en er zoveel stress van heb. Ik kreeg een heeeel lekker parfum waar ik snel meer over schrijf!

x Sporten in mijn nieuwe sportschool & gezond eten
Ik sport voor het eerst bij een luxe sportschool en wow, wat is dat een verademing! Ik ga er met zoveel plezier naartoe, er zijn zoveel leuke mensen, het is er niet te druk, de groepslessen zijn top, ja ik ben heel blij met deze keuze. Daarnaast eet ik ook gezond en kan ik het cheaten steeds meer en meer beperken en onder controle houden. Voelt goed.

x Steeds meer en meer bezoekers
Mijn blog en mijn social media zitten zo erg in de lift. Makes me so happy! Het geeft me zoveel voldoening. Ook al jullie reacties maken me heel erg blij! Mijn blog ging in een korte tijd van 300 naar 350 naar 400 (!) volgers en ik hoop snel de 500 te kunnen bereiken. Dat is echt een héle mooie mijlpaal waarbij een héle mooie winactie hoort!

x Tilburg en Den Bosch (Rosmalen)
Twee steden hebben waarin je allebei woont en waarin je je allebei helemaal thuis, veilig én prettig voelt. Waar je de weg weet, waar je de hotspots kent en waar je met plezier woont.

x Bewuster shoppen en zo hele goede aankoopjes doen
Mijn bontjasje (nep bont natuurlijk!) en MAC fix+ bijvoorbeeld. Niet goedkoop, wel heel fijn!

x Leuke feestjes
Zoals het geweldige personeelsfeest van mijn oude werk en vele avondjes uit met mijn huisgenootjes. Mijn beste vriendinnetje en huisgenootje Wendy en ik maken er altijd een hele gelegenheid van. Make-upjes en kleding van elkaar lenen, uren bezig zijn met onszelf klaarmaken met een muziekje en een drankje. Super gezellig altijd!

x Herenigd zijn met mijn lieve vriendinnetje Julia
Ik ken Julia van mijn minor die ik 1,5 jaar geleden volgde en had haar al meer dan een jaar niet gezien. Sinds kort woont ze ook in Tilburg en zijn we al twee keer sushi wezen eten, hebben we gezellig op het terras gezeten, hebben we geluncht en ze heeft me heel goed geholpen met mijn scriptie, zo lief! Daarnaast spreken we elkaar ook veel, heel erg leuk.

x Persdagen en in Amsterdam zijn
Het najaar is de tijd van de persdagen en dit jaar was ik aanwezig bij de dagen van Mooi Pr en Oona. Ik heb zoveel moois kunnen zien en ook heel veel moois gekregen. Ik voel me daar echt heel dankbaar voor. Ik vind het ook heerlijk om met een doel naar Amsterdam te reizen en in mijn eentje zoiets te ondernemen en daar nieuwe mensen (en bekende mede-bloggers!) te ontmoeten.

x Kerstmis in aantocht
Het aftellen kan wat mij betreft al beginnen! Ik heb er al helemaal zin in. I love kerst!

Wie of wat toverde bij jou een smile op je gezicht de afgelopen tijd?
XOXO, Simone

21 thoughts on “Happy moments – oktober & november

  1. Hier een happy list fan! Wat fijn dat het met je scriptie de goede kant op gaat. Heb je al een nieuwe deadline of…? Zoals je weet kijk ik ook uit naar kerst hihi.

    Liked by 1 person

  2. Fijn om te lezen. Ik heb ook zo’n zin in Kerst! Bij welke sportschool zit je nu? Een vriendin van mij is op zoek naar een fijne sportschool in omgeving Tilburg.
    Fijn weekend!

    Liked by 1 person

  3. @Simplynspecial Yes!! Die heb ik. Ik durf hem alleen tegen niemand meer te vertellen omdat ik bang ben dat ik dadelijk weer tegen iedereen moet vertellen dat het me niet is gelukt.. iets met bijgeloof haha!

    Like

  4. Wat fijn dat zo veel mensen je helpen met je scriptie! Het zal wel opluchten nu je het gevoel hebt dat je stappen maakt. Dan komt het eind steeds verder in zicht! Tof ook dat je volgers blijven stijgen. Geeft een boost hè? Yay!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

