Favorieten van dit moment

 photo DSCN3072_zps2dfobarj.jpg

Het is al een tijdje geleden dat ik mijn favorieten met jullie heb gedeeld. Het is dan ook niet meer mijn intentie om deze week maandelijks te gaan doen, want ik merk dat ik dan ga zoeken naar favorieten en dat is niet helemaal de bedoeling. Door af en toe mijn favorieten te gaan delen zullen jullie daadwerkelijk dingen zien die ik heel graag gebruik, draag en zie. Dit is een mix tussen items die ik net heb en die ik al lang gebruik, of juist herontdekt hebt. Deze keer deel ik beauty, fashion én interieurfavorieten!

 photo DSCN3069_zpsqoxrcfuw.jpg

Beauty
De laatste tijd heb ik niet zo heel veel beauty producten gekocht, ik probeer mijn geld wat op te sparen voor high-end make-upjes (en stiekem heb ik ook gewoon even niet zoveel uit te geven). Ik heb wel mijn palette van MUA (Undress me too) herontdekt en gebruik deze weer heel graag. De Fix+ spray van MAC heb ik nieuw en ik ben er nu al gek op, mijn make-up blijft écht heel goed zitten. Natuurlijk kon ook mijn nieuwe favoriete geur niet ontbreken. Olympea van Paco Rabanne, heerlijk!

 photo DSCN3084_zpsnuhwhmow.jpg

Fashion
Het grijze stukje stof dat je ziet, is een midi jurk mét turtleneck. Ik vind de kleur, de stof en het model prachtig. Ik draag hem momenteel heel graag en jullie gaan hem snel voorbij zien komen in een outfitpost! Daarnaast zie je mijn bordeaux tasje van Primark, vorig jaar. Ik vond hem opeens weer terug en draag hem sindsdien weer heel graag.

Stiekem hoort hier ook mijn Sylvie lingerie bij die ik begin november kocht. Ik was van plan niets te kopen, want ik heb genoeg, maar toen ik moest werken en de prachtige items in de wand zag hangen kon ik het niet laten wat te passen én te kopen. Ik heb twee setjes gekocht waar ik erg blij mee ben. Op één van de foto’s zie je wel een sneak peek van één van de beha’s.

 photo DSCN3081_zpswvztxoe8.jpg

Interieur
Allereerst een quote waaraan ik mezelf iets vaker zou moeten herinneren, vandaar ook dat hij in een lijstje zit en op mijn schouw staat. Alles draait bij mij op dit moment om het afstuderen en ik kan je zeggen dat dat niet zo heel leuk is. De quote vind ik wel heel mooi en het lijstje ook en daarom is het een favoriet. Daarnaast een geurkaars met jasmijn van Primark (!!). Ik kreeg hem van Oona Pr en ik brand hem al heel veel uurtjes met veel plezier.

 photo DSCN3074_zpssnkyqxre.jpg

Wat is jouw favoriete beauty product van dit moment?
XOXO Simone

20 thoughts on “Favorieten van dit moment

  1. Ik ben nu erg benieuwd naar je jurk! Kan niet wachten totdat je outfit post online komt. Echt leuk dat je bij de Hunkemöller werkt. Als je mij nou heel veel gratis lingerie geef dan geef ik jou een dag gratis Disney haha!

    Liked by 1 person

  2. Nu ben ik wel benieuwd naar jouw jurkje hoor hihi😉
    Mijn favoriete beauty product is denk ik mijn w7 palette in the buff ♡ gebruik die iedere dag!

    Liked by 1 person

  3. Wat een hoop mooie items! Vooral de midi jurk ziet er pretty uit, ik ben heel erg benieuwd hoe die jou staat! De kaars van de Primark ziet er ook erg mooi uit, wist niet dat Primark zulke mooie kaarsen verkoopt❤

    Liked by 1 person

  4. @Svenja Ik ben al een tijdje niet bij Primark geweest maar ik zie op blogs en op Youtube inderdaad echt heeeel veel leuks voorbij komen qua kaarsen. Ideaal voor deze tijd van het jaar!

    Like

  5. Ik vind zo’n favorieten post altijd leuk om te zien! De Undress me too palette ziet er heel mooi uit, ben ‘m helaas nog niet tegen gekomen.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

