Diary november #3 – even een tandje minder

Hi lieve allemaal!

 photo zaterdag_zps893gxvpe.jpg

Vandaag is mijn diary wat later dan gebruikelijk, dit komt omdat ik een bomvol weekend heb gehad en er nog niet aan toe gekomen ben. Gelukkig heb ik wel heel de week foto’s gemaakt, die ik nu met jullie kan delen. Ook wil ik graag nog wat vertellen in dit artikel, vandaar de titel.

Zoals jullie allemaal wel weten ben ik aan het afstuderen, het einde komt heel langzaam aan weer in zicht en ik wil me daar volledig op focussen. Het is mijn derde en laatste kans en ik móet het dit keer halen. Ik werk veel aan school, woon op mezelf dus moet ook zelf boodschappen doen, koken, schoonmaken, opruimen etc, werk in het weekend bij Hunkemöller, sport 3 keer in de week en zet elke dag van de week een blog online. Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog lieve vriendinnen waarmee ik ook nog leuke dingen wil doen.

Ik wil het het liefst ook allemaal blijven doen, maar dat gaat in de slotfase van het schrijven van mijn scriptie niet. Ik zal overal wat moeten inleveren, ook op mijn blog. Ik ga voorlopig, tot het inleveren van mijn scriptie, naar 5 posts per week in plaats van 7. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en dat dit voor mij de rust oplevert die ik nodig heb!

 photo maandag_zpsu1sqekqu.jpg

Maandag
Maandag was ik thuis bij mijn ouders. Ik werkte aan school en aan mijn blog en mijn mama verfde mijn haren. Het is nu weer mooi donkerbruin en glanzend.

 photo dinsdag_zpsno3lqpbj.jpg
Dinsdag
Dinsdag ging ik weer op naar Tilburg. Ik werkte weer hard aan school, ik at met mijn huisgenoot en ik ging sporten. Ook kreeg ik een heel lief cadeautje van mama, een parfum van Paco Rabanne.

 photo woensdag_zpsnccdu0o4.jpg
Woensdag
Ook woensdag werkte ik aan school. ‘s Avonds wilde ik gaan sporten maar toen ik bij de bushalte was werd ik helemaal niet lekker. Ik ging dus maar weer naar huis, waar ik heel erg van baalde.

 photo donderdag_zps6nbaydtk.jpg
Donderdag
Donderdagochtend was ik nog steeds niet lekker maar ik had een brainstorm op het programma staan. Deze was gelukkig heel leuk en het ging goed. Hierna ging ik weer terug naar bed waar ik heel de ochtend en een deel van de middag sliep. Gelukkig voelde ik me hierna wat beter en kon ik gewoon gaan werken.

 photo vrijdag_zpslykr6mce.jpg

Vrijdag
Ook vrijdag ging ik weer aan de slag met mijn scriptie. Ook ging ik sporten bij de sportschool.

 photo zaterdag_zps893gxvpe.jpg
Zaterdag
Zaterdag moest ik werken, hiervoor ging ik even gauw de stad in voor wat cadeautjes, wat is er overal veel leuks! ‘s Avonds werkte ik aan school (ja, echt..) en aan mijn blog.

 photo zondag_zpsazwppkpg.jpg
Zondag
Ook zondag werkte ik, het was weer een druk maar leuk dagje. Hierna ging ik snel naar huis, naar mijn ouders. We aten samen en gingen toen naar de verjaardag van mijn oom. Het was een gezellige avond! Door het koude weer (het vroor!) kreeg ik helemaal zin in kerstmis. In de stad hangen ook alle lichtjes er weer, zo leuk.

Door de weeks zal er gewoon elke dag een blog online blijven komen, in het weekend voorlopig even niet. Ik vond dit echt een heel lastig besluit, juist omdat het nu zo goed gaat met mijn blog, maar school is nu natuurlijk het allerbelangrijkst.

XOXO, Simone

17 thoughts on “Diary november #3 – even een tandje minder

  1. Logisch dat je even een stapje terug doet, 5 keer is nog steeds veel! Ga maar eerst je afstuderen goede afronden, dan kun je daarna zien of je het weer op kunt pakken toch :-)!

    Like

  2. Ik begrijp het helemaal en 5 artikelen naast je scriptie en al het andere werk vind ik nog heel wat! En school is het belangrijkst. Succes met de laatste loodjes!

    Like

  3. Je gaat het deze keer halen hoor, dat moet haast wel als je er zo veel tijd in steekt! Hopelijk kun je naast alle tijd die je in je scriptie steekt nog wel de tijd vinden om lekker te ontspannen, dat hoort er ook bij! Succes!🙂 xxx

    Like

  4. Ik vind 5 artikels zelfs nog veel als je ziet hoe druk je leven is! Echt super hoe je dit allemaal combineert. Alvast nog veel succes met je scriptie🙂

    Like

  5. Zo leuk in de stad nu hé! Daar word ik echt ontzettend hebberig van haha. Begrijpelijk meis, school gaat voor nu. En 5 artikelen zijn alsnog genoeg hoor😉 Na november doe ik het ook weer wat rustiger aan.

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

