Mi Moneda – Take What You Need

 photo DSCN3157_zpso1zewshv.jpg

Op de persdag van Mooi PR kreeg ik een fantastisch aanbod dat ik met beide handen aannam. Mi Moneda, het merk dat oorspronkelijk op de markt kwam met kettingen met munten, heeft namelijk wat nieuws. Verwisselbare bar necklaces die uitkomen onder de naam ”Take what you need”. Ik mocht een eigen exemplaar samenstellen en ontving deze afgelopen week. Tijd om het concept aan jullie uit te leggen en vol trots mijn ketting te showen❤.

 photo DSCN3144_zpsmdlnybw0.jpg

 photo DSCN3155_zps9msbb20q.jpg
Het concept
Eigenaresse Michelle is altijd op zoek naar nieuwe inspiratie en deze doet zij op tijdens de vele reizen die zij maakt. Tijdens een reis naar New York viel het haar op dat veel dames een ‘bar necklace’ droegen, maar wel eentje waar niets op stond. Dat kan inspirerender, dacht Michelle.

We hebben allemaal punten in ons leven waarin we wel wat happiness, liefde of geluk kunnen gebruiken, deze kettingen zijn daarop geïnspireerd.

 photo DSCN3140_zpsvkibgtgw.jpg

 photo DSCN3159_zpsxqdmmsd0.jpg

De bars
Je kan kiezen uit allerlei bars uit de vaste collectie, mijn bars zijn daar voorbeelden van. De Inspire bar krijg je bij ieder kettinkje dat je koopt, deze zit er standaard bij. Het woord Inspire wordt vergezeld door een veertje, dit staat voor symbool voor overwinning en het boeken van vooruitgang. Daarnaast is er een collectie met verschillende bars waaruit je kan kiezen, maar je kan het nog een stukje persoonlijker maken! Je kunt namelijk je eigen bar ontwerpen: zo kun je zelf een tekening maken of iets schrijven of een dierbare dit laten doen, ook kun je zelf een lettertype en tekst kiezen. Hoe persoonlijk wil je het maken? Super leuk als origineel cadeau.

De bars zitten vast met hele sterke magneetjes. Je kunt ze verwisselen door het bijgeleverde pinnetje door het gaatje aan de achterkant van de bar te steken. De kettinkjes en bars zijn te koop in het zilver en met een gouden / rosé gouden plating.

 photo Untitled 5_zpszruvcwce.jpg

 photo Untitled 3_zpsu7v4dips.jpg

De verpakking
Zoals ik al zei; zeer origineel als cadeau! De kettinkjes worden namelijk ook nog eens heel leuk verpakt. Ze komen in een doosje met daarop ”Take what you need”, daarin vind je een mooi veertje, het pinnetje én een glazen flesje met daarin een veertje én je ketting met bar.

 photo Untitled 8_zpszoc7xaec.jpg

Prijs en verkrijgbaarheid
Deze maand wordt de hele collectie gelanceerd en is dan te koop bij juweliers en fashion stores door heel Nederland. De kettinkjes zijn te koop vanaf €44,95.

Ik ben er helemaal blij mee!
XOXO, Simone

39 thoughts on “Mi Moneda – Take What You Need

  1. @letyourbeautyshine Ja super leuk vind ik! Michelle, de eigenaresse, gaf ook de tip dat je deze ketting met andere kettinkjes kunt layeren, lijkt me ook heel leuk!

    Like

  2. Wat leuk dat ze iets nieuws hebben bedacht. Ik vind het vooral leuk dat je zelf een plaatje of geschreven tekst toe kan voegen. Het lijkt mij leuk als mijn vriend iets liefs schrijft voor op mijn ketting! Jouw woord vind ik ook erg mooi!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

