Wishlist – Boozyshop

De laatste tijd ben ik helemaal gefocust op high-end make-up omdat ik Catrice en Essence een beetje zat was. Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik de producten met heel veel plezier, maar ik wil ook wel eens wat anders. Ik had echter helemaal niet door dat er nog veel meer budget make-up te koop is. Ik kwam afgelopen maandag toevallig terecht op de website van Boozyshop en wat ik daar zag is een hele hoop moois. Vandaag deel ik mijn wishlist met jullie.

Image and video hosting by TinyPic

Wat een eyecandy hé?

Real Techniques Duo Fiber Collection / een hele mooie kwastenset, ik houd van duo fiber kwasten en ik vind ze heel fijn werken, daarnaast ben ik ook gek op Real Techniques dus met deze set kan het niet misgaan / €26,99
Sleek Highlighting Palette Stolstice / need I say more?? / €13,49
LA girl matte  pigment glosses / heel veel goeds over gelezen én gehoord / €5,49
LA girl glazed lip paint / juist heel erg glanzend, maar net zo gepigmenteerd als de matte glosses, ook zéér benieuwd naar deze dupe van Too Faced / €5,49
Milani Baked Bronzer Glow / zo ontzettend mooi! Ze hebben hier ook blushes van, die zou ik ook wel willen / €12,49
Embryolisse Lait Creme Concentre / hydraterende cremes heb ik nooit genoeg, en het merk wordt ook weer enorm gehyped, ik wil dit gewoon geprobeerd hebben! / €18,50
Freedom Make-up Baked Bronze palette / prachtig palette vol blushes, bronzers en highlighters, voor een geweldige prijs / €7,99

Wat vind jij van bovenstaande items?
Alles is te bestellen op http://www.boozyshop.nl
XOXO, Simone

21 thoughts on “Wishlist – Boozyshop

  1. Wauwie! Wat een prachtige wishlist! De LA girl matte pigment glosses staan ook al een tijdje op m’n wishlist en ook een kwasten set van real techniques! Hopen dat Sinterklaas of de Kerstman jou blog leest!

    Like

  2. Wat een mooi lijstje! Ik ben ook erg benieuwd naar de LA Girl matte gloss, daarover heb ik ook veel goeds over gelezen. Naast de Boozyshop vind ik makeupmusthaves ook een super fijne webshop met veel budget make-up! x

    Like

  3. Embryolisse is echt super fijn! Heb die vroeger een tijd gebruikt, dit herinnert me eraan dat ik die weer moet kopen om in mijn make-up koffer te doen!🙂

    Like

  4. Wat een prachtige producten allemaal! Het Baked Bronze palette ziet er ‘wauw’ uit. Binnenkort maar is een kijkje nemen op de site😉

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

