Ik heb mijn haar geverfd!

 photo Untitled 5_zpsgkeebnsr.jpg

Vorig jaar gebruikte ik voor het eerst de Casting Crème Gloss van L’Oreal en de weken / maanden daarna zat mijn haar gewoon zo mooi. Glanzend, het viel mooi en de kleur was mooi. Ik wilde meer! Ik besloot voor een donkerbruine tint met wat rood erin te gaan. Deze kleur beviel een stuk minder goed en sindsdien durfde ik niet meer..

 photo Untitled 7_zps5hcuixqm.jpg

Voor

Mijn haar heeft al die tijd een beetje een rode gloed gehouden, maar het was natuurlijk wel een heel eind uitgegroeid. Donker was het allang niet meer, want Casting Crème is eigenlijk een spoeling die ongeveer 28 wasbeurten blijft zitten. Er blijven echter altijd pigmenten achter en die gingen er bij mij niet uit.

 photo Untitled 12_zpsnwsccczr.jpg

Na mijn zomervakantie op Kos was het nog lichter geworden en had ik zelfs allerlei blonde plukken in mijn haar. Ik liet me opnieuw adviseren en koos voor een koele, bruine kleur. Inmiddels zit de kleur er anderhalve week in en ik ben er onwijs blij mee!

 photo DSCN2969_zpscpilsmlq.jpg

Na

 photo Untitled 8_zpszoc7xaec.jpg

Na

Het rode is er niet hélemaal uit zoals je kunt zien, vooral de plukken die heel blond waren hebben nog een beetje een rode glans. Gelukkig vind ik het zo niet erg, maar juist mooi! Op de foto’s valt het ook nog heel slap omdat het net geverfd was en na behandeld met een spulletje dat je haar schubben weer dichtmaakt.

De kleur die ik heb gebruikt is 412 Iced Cacao.

Wat vind jij van mijn nieuwe haarkleur?
XOXO, Simone

22 thoughts on “Ik heb mijn haar geverfd!

  1. Ik vind het echt super mooi!! Dat rode gaat heeeel moeilijk uit je haar, dat duurt waarschijnlijk nog wel even. (Een van de redenen dat ik mijn haar niet meer bruin ga verven haha)

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

