Catrice Eyebrow Filler – Perfecting & Shaping gel

Heel beautyland is in al een hele tijd in de ban van de wenkbrauwen, wenkbrauwen zijn heel belangrijk voor je gezicht en daarom willen veel mensen ze perfectioneren. Ik gebruik daarvoor zelf al een hele tijd het wenkbrauwpoeder uit het welbekende setje van Catrice. Sinds vorige week heb ik ook de wenkbrauwgel van Catrice aan mijn routine toegevoegd. Benieuwd hoe dat bevalt? Lees dan snel verder.

Image and video hosting by TinyPic


Verpakking
Simpel maar mooi vormgegeven. De kleuren passen bij het product. Het flesje is licht en makkelijk te hanteren. Het borsteltje is dun/fijn en daarna heel fijn in gebruik.

Product
Het is een lichtgekleurde wenkbrauwgel, wanneer je echt uitschiet zie je dat er bruin op je huid terecht komt. De kleur valt verder niet echt op, wanneer je de gel gebruikt in combinatie met poeder. Wanneer ik de gel alleen gebruik zie ik de kleur en het opvullende effect wel goed terug. Ik gebruik deze gel vooral om mijn wenkbrauwen in vorm te krijgen en te houden en dat doet hij perfect, namelijk de hele dag lang. Ideaal!

 photo DSCN3172_zpsre9dbwrc.jpg

Prijs
€3,59, wat ik erg vind meevallen. Je gebruikt maar weinig product per keer dus ik verwacht dat hij lang mee zal gaan.

 photo Untitled 5_zpsgkeebnsr.jpg

Dit is een foto uit mijn ”ik heb mijn haar geverfd” artikel, maar hier kun je heel goed het verschil zijn tussen het gebruiken van alleen poeder en de gel. Mijn wenkbrauwen zijn iets donkerder en meer aanwezig, daarnaast zijn ze beter gevuld.

 photo DSCN2969_zpscpilsmlq.jpg

Conclusie
Fijn product, voor een fijne prijs. Een nadeel wat ik kan bedenken is dat hij maar in twee kleuren te koop is en dat er niet voor iedereen een matchende kleur bij zal zitten. Ik heb de donkerste variant, 10, en ben daar heel tevreden over. Aanrader dus!

XOXO, Simone

14 thoughts on “Catrice Eyebrow Filler – Perfecting & Shaping gel

  1. Mijn wenkbrauwen zien er soms niet uit en om ze netjes te maken kan ik goed zo een speciale wenkbrauwgel kopen en gebruiken.
    Blijft het teminste de hele dag goed in modelπŸ˜‰

    Xoxo

    Like

  2. Hmm, nu ben ik wel benieuwd naar dit product. Niet omdat ik mijn wenkbrauwen echt moet bijtekenen, maar meer omdat altijd alles kriskras door elkaar zit, haha. Binnenkort in de winkel toch eens ernaar kijken.

    Like

  3. Ik zweer echt bij de dip brow van Anastasia, durf bijna niets anders meer te gebruiken omdat ik bang ben dat het tegenvalt haha. Maar dit ziet er wel goed uit, misschien geef ik dit toch maar een kans, voor die prijs kan er weinig fout gaan haha.

    Liked by 1 person

  4. @ielss Daar ben ik dan weer heel benieuwd naar! Wil er een gaan bestellen maar heb eerlijk gezegd geen flauw idee welke kleur. Ik denk aan taupe! Deze gel moet je zeker ook eens proberen, ik vind hem heel fijn, maar ik kan hem natuurlijk niet vergelijken met dipbrow.

    Like

  5. Oh fijne recensie! Ik twijfel al een tijd of ik een stapje verder wil gaan en mijn wenkbrauwen wil opvullen. Nu gebruik ik alleen een doorzichtige gel. Deels ook omdat ik geen zin heb om met een kwastje en poeder aan de slag te gaan. Dit ziet er zeker gebruiksvriendelijk uit!

    Liked by 1 person

  6. Ik heb er één van Hema, toppie! Ik heb gehoord dat veel visagisten deze gebruiken, nou dat klinkt al goed he hihi.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

