WIN – Buddha to Buddha oorbellen (GESLOTEN)

Vandaag heb ik wel iets heel leuks voor jullie! Ik heb van Bouman Online een heel mooi sinterklaascadeautje gekregen voor mezelf en voor één van jullie! Ik ben razend enthousiast, dus laat ik meteen beginnen!

 photo DSCN3189_zpscdaajyth.jpg

Bouman Online is de webshop van Juwelier Bouman, welke gevestigd is in Culemborg. Bouman Online heeft een heel mooi en uitgebreid assortiment met wat voor ieder wat wils. Je kunt er terecht voor goud, zilver en diamant, maar ook voor heel wat bekende fashionmerken. Mi Moneda, Heart to Get en Buddha to Buddha bijvoorbeeld. Vandaag laat ik mijn nieuwe, prachtige oorbellen  van Buddha to Buddha aan jullie zien én kunnen jullie ook kans maken op een paar. Lees snel verder als je benieuwd bent geworden.

 photo DSCN3177_zpsgarjvway.jpg

 photo DSCN3182_zps1w2vr4u2.jpg
De oorbellen
De oorbellen die ik heb ontvangen (en die jij kunt winnen!) zijn de Ellen oorbellen. Ze hebben een voor velen bekend ‘patroontje’, denk ik. Buddha to Buddha sieraden zijn heel herkenbaar en gelukkig komt dat ook terug in deze oorbellen. Ze zijn heel draagbaar maar wel speciaal, naar mijn mening. Ik vind ze echt prachtig en ik ga ze heel veel dragen!

 photo DSCN3191_zpslvsg3rd4.jpg

 photo DSCN3190_zpsdq2xyrrk.jpg

Ze zijn uiteraard helemaal van zilver en van goede kwaliteit. Dit merk je bijvoorbeeld aan de ‘slotjes’, deze zitten heel stevig. Zo weet je zeker dat je de oorbellen niet gaat verliezen.

 photo DSCN3186_zpsshlsz1wj.jpg

 photo DSCN3185_zpsggsunmyk.jpg

Ze komen in een leuk tasje en er zit ook een speciaal doekje bij om de oorbellen op te kunnen poetsen. Mijn pakketje werd heel goed verpakt en snel verzonden via GLS, voor ontvangst is een handtekening nodig, dus extra veilig!

Wil je kans maken op zo’n leuk sinterklaas cadeautje?
Volg mijn blog dan via Bloglovin’ en geef het artikel een hartje.

Wil je extra kans maken?
– Volg mij op Twitter en Tweet: Ik maak kans op Buddha to Buddha oorbellen via http://www.lifeofsimone.nl (@lifeofsimonenl)

De linkjes naar deze pagina’s zijn te vinden door in mijn sidebar op de bijbehorende icoontjes te klikken. Laat ook even een reactie achter onder dit artikel en zorg dat je e-mailadres klopt!

 photo Untitled 2_zpss8dkb6u2.jpg

 photo Untitled 5_zps2lrhip8r.jpg
Voorwaarden
Om mee te doen moet je uit Nederland of België komen en de bovenstaande stappen hebben gevolgd. De winactie loopt van vandaag (28-11) tot en met woensdag (02-12). Op deze manier komt het pakketje nog voor pakjesavond bij de winnaar aan! De winnaar zal bepaald worden aan de hand van Random.org.

Wil jij volgend weekend ook met deze mooie oorbellen kunnen pronken? Doe dan vooral mee!

XOXO, Simone

DE WINNARES IS INMIDDELS BEPAALD DOOR RANDOM.ORG EN ZE HEEFT EEN BERICHT ONTVANGEN. GEFELICITEERD JOYCE!

55 thoughts on “WIN – Buddha to Buddha oorbellen (GESLOTEN)

  1. Natuurlijk doe ik hier aan mee! Wat een geweldige winactie zeg! Ik had ooit een BTB ring maar die is helaas stuk gegaan. Ik volg je natuurlijk op bloglovin en twitter, ik ga dit artikel saven en een tweet sturen op twitter.

    Liefs,

    Liked by 1 person

  2. Wat leuk dat je deze oorbellen weggeeft, ik doe graag mee! Ik volg je oo bloglovin en heb het artikel een hartje gegeven. Twitter heb ik helaas niet, dus geen extra stap!
    XOXO esmee

    Liked by 1 person

  3. Oh wat een leukerds. Ik vind ze tof, had gedacht dat ze mss lomper zouden zij maar dit formaat is perfect. Ik doe mee en ga dit zo meteen retweeten ♡

    Like

  4. Hele leuke winactie! Inderdaad heel erg leuk om aan iemand voor Sinterklaas te geven, of gewoon zelf te houden..😉

    Like

  5. schitterende oorbellen! Ik draag al een hele tijd geen oorbellen meer…zonde eigenlijk! Deze mooie exemplaren zouden een goede reden zijn om daar weer mee te beginnen🙂 Ik volg je op Bloglovin en like dit bericht.

    Like

  6. Wauw! Ik ben verliefd op deze oorbellen! Je hebt echt hele leuke winacties en de oorbellen zijn en staan je echt prachtig! Tijd om maar weer een gokje te wagen! Ik volgde je al op Bloglovin, WordPress en Instagram en heb alle stappen (saven en tweeten) uitgevoerd. fingers crossed! Fijn weekend! X

    Like

  7. Oh YES ik doe mee!! Deze oorbellen zag ik geloof ik ook al bij Mascha en ik vind ze zó mooi! Alleen net iets te duur om nu zelf te kopen… heel hard DUIMEN dus!🙂

    Like

  8. Ze zijn echt super mooi, ze staan jou ook erg mooi! Ik pas helaas geen ringen en armbanden van buddha to buddha. (Jep, ik heb te dunne polsen én vingers). Wist niet dat ze zulke leuke oorbellen hadden ha! Ik doe mee!!

    Liefs.

    Like

  9. Wat een mooie oorbellen. Ik houd zo van Buddha to Buddha, alleen de prijs, daar houd ik minder van.😦 Leuke win actie, doe dan ook zeker mee.
    *bloglovin en save – check
    *twitter – check
    *instagram – check

    fijn weekend

    Like

  10. Echt superleuk zijn die oorbellen ! Vroeger droeg ik altijd grote oorbellen, maar tegenwoordig ben ik meer voor van die kleinere subtiele knopjes🙂 Ik doe graag mee aan de winactie !

    Like

  11. Wauw wat een super mooie oorbellen & wat leuk dat je die weg mag geven!!
    Wat zou het leuk zijn om ze met de feestdagen te krijgen.. Ik doe graag mee:)

    Like

  12. Wat staan die oorbellen je prachtig!
    Ik zou ze graag winnen, kan alleen maar hopen dat ze mij dan ook een beetje zo mooi staan 👸 en volg je op bloglovin (nene48, ik weet echt niet waarom dat mn naam daar is, maar ok) en twitter. (En ik heb natuurlijk het hartje gedaan en getweet!) Duimduimduim ☺

    Like

  13. Wauw die zijn heel erg mooi! Ik doe heel graag mee, want ik ben nog op zoek naar leuke oorbelletjes die niet te groot en te lang zijn, maar wel fijn aanwezig!

    Like

  14. Meestal vind ik Buddha to Buddha sieraden een beetje over de top, maar deze zijn een stuk subtieler, erg mooi! Ik doe graag mee.
    Ik volg je op bloglovin + hartje (sandra9454) en op twitter + geretweet (@xsajo)

    Like

  15. Prachtige oorbellen, echt heel mooi!
    Ik draag ALTIJD oorbellen, ga de deur niet uit zonder……
    Mij zou je er blij mee maken!
    Ik volg op Bloglovin en heb het bericht gesaved, op twitter volg ik ook en heb de gevraagde zin getweet.
    Nu maar duimen….
    Fijne zondag en groeten, Grete Karina

    Like

  16. Super leuke giveaway! Ik doe zeker mee met deze winactie. Ben helemaal verliefd op de oorbellen ❤️❤️❤️
    xx yara

    Like

  17. Pingback: Diary november #4 | Lifeofsimone

  18. Waauw!! Wat een gave winactie voor op je Blog! De oorbellen zijn echt prachtig, en staan je super mooi. Het fijne aan Buddha to Buddha is dat ze altijd en overal bij gedragen of gecombineerd kunnen worden! Ook ik doe graag mee met deze meer dan toffe ‘Sint winactie’! Ik heb je bovenstaande stappen gevolgd (behalve twitter, want daar ben ik niet actief).
    ‘Vol verwachting klopt mijn hartje…..’ :-)(L)
    Liefs xx

    Like

  19. Pingback: TMI Tag | Lifeofsimone

  20. Ooh, wauw! Wat een cadeautje om uit te pakken zeg. Handig ook dat er een doekje bij zit om de oorbellen te poetsen.🙂 Ik waag graag een kansje! Ik volg je al via Bloglovin en heb de tweet getweet. (Dat laatste klinkt gek, haha.)

    Like

  21. Zou zo mooi zijn, ik ben gek op tb @_@ Ik heb je meteen ff op twitter gevolgd ^-^ en het berichtje gepost! Ze lijken net veren (de oorbellen) echt heel mooi!

    Like

  22. Super leuk! Ik ben een echte buddha to buddha fan. Toevallig zei ik laatst nog, oorbellen van buddha die zou ik zo graag willen! Ik draag namelijk elke dag oorbellen en zilveren vind ik zo mooi staan. Jou staan ze ook prachtig! Ik vind dat ik wel wat leuks verdien na dat hard studeren voor mijn cursus. Volg je al en ook op Twitter! Liefs,

    Like

  23. Vandaag zet ik mijn social media schoen, zodat Sint hopelijk iets mooi erin kan doen! Sinterklaas mag natuurlijk niet aan iedereen een paar oorbellen geven, dus dat wordt duimen voor ‘t leven!
    Wat zou het leuk zijn om verrast te worden door de Sint, dan ben ik een keer degene die iets wint! X

    Like

  24. Super leuk! Zelf heb ik 2 maanden geleden voor mijn verjaardag de Ellen XS armband gekregen, en dit zou een hele mooie aanvulling zijn!

    Like

  25. Ben gelukkig nog net op tijd met het zien van deze winactie. Ben zo gek op deze oorbellen, zag ze al voorbij komen bij andere bloggers en ze staan iedereen echt super! Ben zelf een type dat vaak alleen kleine oorbellen draagt dus misschien is dit een leuke stap om iets opvallendere oorbellen te gaan dragen🙂

    Ik heb helaas geen twitter dus ga er heel hard bij duimen haha!!

    Like

  26. Wat zijn ze mooi! Ik draag eigenlijk al een tijdje geen oorbellen meer, maar deze zou ik zeker dragen. Heel subtiel zijn ze! Ik volg je op bloglovin en save dit bericht.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

