Diary november #4

 photo dinsdag_zpshtilk3uu.jpg

Yay, weer tijd voor een diary. Weer een week dichterbij kerst en ook weer een week minder om aan mijn scriptie te werken. Aan het begin van de week zat ik er aardig doorheen maar later boekte ik gelukkig een hoop vooruitgang. Ik werkte veel aan mijn scriptie, ging uit, werkte, shopte en ook deed ik weer allerlei leuke dingen voor mijn blog. Benieuwd naar de foto’s? Lees dan snel verder.

 photo maandag_zpskn4jujvo.jpg
Maandag
Maandag was ik thuis bij mijn ouders, maar die waren gewoon werken dus besloot ik ook aan school te gaan. Het lukte niet, het kwam er niet uit en ik raakte in paniek. Ik ging een uurtje buiten wandelen en daarna ging het helaas nog niet echt beter. Het was echt een rotdag, ondanks het mooie weer. Eindelijk scheen de zon weer eens!

 photo woensdag_zpsxgkk2pzc.jpg

 photo dinsdag_zpshtilk3uu.jpg

Dinsdag
Dinsdag stond ik al om 06:00 op, omdat ik ‘s ochtends altijd de beste concentratie en focus heb. Het lukte me goed en er stonden eindelijk allerlei concepten op papier waar ik blij mee was/ben. Ik haalde ook eindelijk mijn certificaten voor mijn werk. Een goed begin! ‘s Middags ging ik even langs bij mijn tante die jarig was geweest en daarna zou ik naar het station gaan. Het regende alleen zo ongelofelijk hard dat ik besloot om nog mee terug naar huis te gaan. Mijn lieve mama bracht me ‘s avonds helemaal naar Tilburg. ‘s Avonds ging ik nog sporten en keek ik Nieky Holzken (guilty pleasure, jaja).

 photo woensdag2_zpsdeckf4et.jpg

Woensdag
Woensdag was ook een spannend dagje. Ik had een, voor mij belangrijke, afspraak op school. Het ging best goed en daar was ik blij om. Daarna ging ik naar huis en ik werkte nog wat aan school. Ik besloot dat ik graag een Kenzo t-shirt wil, maar kon nog niet kiezen welke. Ik kookte en zat nog gezellig eventjes met mijn huisgenoten, waarna we spontaan besloten om uit te gaan. Toen viel er ook nog iets héél leuks en liefs op de mat. Een chocoladereep met een foto en een lief berichtje van mijn vriendinnetje Julia, omdat ik zoveel stress had voor mijn scriptie. Super, super leuk! Ik ging daarna ook nog sporten, want op woensdag ga ik altijd naar Zumba in de sportschool. Daarna snel douchen en gezellig drankjes doen. Ik wilde om 02:00 in bed liggen maar het werd 05:00, top haha.

 photo Donderdag_zpsx65zasns.jpg

Donderdag
Donderdag sliep ik een beetje uit en daarna werd ik verbazingwekkend fit wakker. Ik douchte, ruimde het huis op en werkte aan mijn blog en aan school. Ik werd gebeld door het werk of ik een uurtje eerder kon beginnen dus dat deed ik. Ondertussen ontving ik een leuk pakketje van Simply PR en Lottelovesbeauty. Na een leuk avondje werken ging ik nog wat drinken met mijn vriendinnetje Julia. We zaten onder dekentjes en terrasverwarmers bij The Talk, mijn favoriete terras van Tilburg. Wat drinken werd ook wat eten en het was echt een hele gezellige avond die voorbij vloog.

 photo vrijdag2_zps4h6sz0oy.jpg

 photo vrijdag_zpscvjugjfa.jpg

Vrijdag
Vrijdag werkte ik thuis aan school omdat er weer een leuk pakketje binnen zou komen, namelijk de Buddha to Buddha oorbellen voor mezelf en voor de winactie. Het pakketje kwam al snel en ik heb meteen de winactie klaargemaakt om online te zetten. Ik werkte heel hard aan school en na het koken ging ik ook nog naar de sportschool. Goede dag!

 photo zaterdag_zps9fzdthqp.jpg

Zaterdag
Het was vroeg dag want ik moest de hele dag werken. Het was SUPER druk, dus de dag vloog voorbij! Na een lekker dagje werken ging ik met de beentjes omhoog, want ik was wel heel moe. De winactie kwam ook online, je kunt nog steeds meedoen tot en met woensdag. Je hebt de oorbellen dan al voor of op 5 december in huis!

 photo zondag_zpsz3sci2eu.jpg
Zondag
Zondag sliep ik een beetje uit, ik werd lekker rustig wakker, werkte aan mijn blog en ging daarna naar de stad. Ik shopte een klein beetje (jas en top, ik bestelde online nog een tasje en sneakers) en ging daarna een middagje werken. Daarna nam ik de trein naar huis waar ik nu lekker op de bank dit artikel maak.

Deze week ga ik weer heel hard werken aan mijn scriptie, ik heb er weer alle vertrouwen in!
XOXO, Simone

19 thoughts on “Diary november #4

  1. Ziet eruit als een fijn weekje🙂 perfecte combinatie van leuke en verplichte dingetjes. Top! Ik vind je winactie echt heel erg leuk! Zou een leuk cadeautje zijn. Ik wens je weer een fijne week toe. Liefs nina

    Liked by 1 person

  2. Een dipje is noooit fijn, bah! Ik heb ze ook regelmatig gehad. Je maakt ook best wel lange / drukke dagen! Haha! Goed dat je het sporten zo vol houd. Ik heb wel eens met mijn schildklier totaal geen energie! Een kenzo shirt vind ik ook zo gaaf hé, maar de prijs staat mij zó erg tegen! Heb je er toch al 1 besteld? Ben wel benieuwd welke haha! Liefs

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

